Ak Parti'nin İzmir oylarının sırrı

İzmir'de ‘evet’ oylarının beklenenin üstünde çıkmasıyla bayram eden AK Parti, başarının sırrının iletişim kanallarını iyi kullanmak olduğunu açıkladı.

AK Parti Facebook ve Twitter'ı kullandı, yüzbinlerce kişinin elektronik posta adresine mesaj gönderdi.
Ak Parti teşkilatları, ülke genelinde 'evet' çıkmasının yanı sıra İzmir'de de yüzde 36 oyla bayram etti. Yerel seçime kıyasla Ak Parti'nin Bornova, Konak, Karşıyaka, Karabağlar gibi kentin en büyük metropollerinde oyunu artırdığı görüldü. Ak Parti İzmir İl Başkanı Ömür Kabak, İzmir'de beklenenin üzerinde 'evet' çıkmasının nedenlerini Hürriyet'e şöyle anlattı:
"Öncelikle anayasa değişikliği paketi doğruydu. Savunduğumuz şeyde hata yoktu. Bunun üzerine iyi bir strateji kurduk. Particilik yapmadık, sadece paketi anlattı. Bunu yaparken de televizyon, radyo, gazete gibi iletişim kanallarıyla geniş kitlelere ulaştık. İnternette Facebook, Twitter'ı kullanarak gençlere mesaj verdik. Buralarda 'Ak Parti İzmir', 'Ömür Kabak' diye grup kurduk. Referandum maddelerini ekledik. Mesajlar her gün yenilendi, yorum yapmadık sadece maddeleri paylaştık. Link gönderip kulanıcıları detaylar için kendi internet sitemize yönlendirdik. Yüzbinlerce kişinin elektronik posta adresine pakete neden 'evet' denmesi gerektiğini anlatan mesajlar gönderdik. 2.5 milyon kişinin eline üzerinde 'neden evet' yazılı broşür verdik."
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.