Oy pusula oy

Oy pusulası ihalesini 3 gün önce 11 milyon 990 bin liraya alan firma, itiraz edilen ihaleyi bu kez sadece 899 bin liraya kazandı

YSK'nın, 12 Haziran seçimlerinde kullanacağı oy pusulalarının basım ihalesinde ilginç bir "hesap hatası" yaşandı. YSK, Devlet Malzeme Ofisi aracılığıyla 69 milyon 163 bin 710 adet oy pusulası bastırmak üzere hafta başında ihaleye çıktı. Kazanan, 11 milyon 990 bin lira teklif veren Korza Yayıncılık Basın Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi oldu.
FİYAT 12'DE 1 ORANINDA DÜŞTÜ
Ancak DMO, şartnamede bazı aksaklıklar tespit edince ihaleyi iptal etti. "Şartnamede adeta birkaç firma işaret edilmişti" diyen DMO, ihaleyi dün tekrar etti. İlk ihaleyi 11 milyon 990 bin lirayla kazanan Korza Yayıncılık, dün yapılan ikinci ihaleye 899 bin lira teklif verdi. 3 gün önceki ihaleye göre fiyatı 12'de 1 düşüren firmanın ihaleyi kazanması dikkat çekti.
DMO: REKOR İHALE
Devlet Malzeme Ofisi yetkilileri, ilk ihalede sadece 2 firmadan teklif geldiğini, dünkü ihaleye ise 15 firmanın katıldığını açıkladı. Yetkililer, "İlk ihale öncesi firmalara teminat olarak 4 milyon lira yatırma zorunluluğu getirildi. Firmaların bazıları teminatı yetiştiremediği için ihaleye girememişti. Devletin kasasına 11 milyon lira kaldı. Bu bizim için rekor bir ihaledir" değerlendirmesinde bulundu
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.