Galatasaray ilk 10’da

Futbol İstatistikçileri Birliği tarafından düzenlenen en iyi takım anketinde G.Saray ilk 10’a girmeyi başardı.

Uluslararası Futbol Tarihi ve İstatistikleri Federasyonu'nun (IFFHS), 1 Ocak 2009 ile 31 Aralık 2009 tarihleri arasındaki maçları baz alarak yaptığı değerlendirmesinde, 10. sıradaki Galatasaray yerini korurken, 35. sırada bulunan Fenerbahçe 14 basamak ilerleyerek 22. sıraya yükseldi. Beşiktaş ise 80. sıradan 3 basamak gerileyerek, 83. sıraya düştü.

Galatasaray, IFFHS'nin Kasım ayı değerlendirmesinde 219, Fenerbahçe 186, Beşiktaş ise 129,5 puana sahip bulunuyor.
Değerlendirmede Türk takımlarından Bursaspor 80 puanla 221. sıraya yer alırken, Sivasspor 6 sıra gerileyerek 77 puanla 240. sıraya düştü. Sıralamada ilk 350 ekip içinde en kötü yerde bulunan Trabzonspor ise 6 sıra düşerek, 73,5 puanla 267. sırada yer aldı.
BARCELONA ZİRVEDE
Geçtiğimiz sezon 6 kupa ile kapatan İspanyol temsilcisi Barcelona, 2 basamak yükselerek 341 puanla zirveye çıktı.
İngiltere'nin Chelsea takımı 292 puanla ikinci sıradaki yerini korurken, geçen ayın birincisi Manchester United ise 2 basamak geriledi ve 291 puanla 3. sıraya düştü.

İşte ilk 10 sıra:
GALATASARAY'IN UNUTULMAZ FORMALARI
GALATASARAY'IN UNUTULMAZ FUTBOLCULARI
1. Barcelona 341,0
2. Chelsea 292,0
3. M.United 291,0
4. Shakhar 275,0
5. W.Bremen 272,0
6. Hamburg 264,0
7. Arsenal 260,0
8. Estudiantes 243,0
9. Cruzeiro 235,0
10. Galatasaray 219,0.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.