2020 finaline ilk adım!

Türkiye'nin yarı final ve final maçlarının İstanbul'da oynanması için başvurduğu Euro 2020'de aday şehirler açıklandı. 32 şehir arasında İstanbul da yer alırken, kesin karar 25 Eylül 2014'de açıklanacak

Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA), 13 ülkede düzenlenecek 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (Euro 2020) için 32 ülkenin yarışacağını açıkladı. Hırvatistan'ın Dubrovnik kentinde yapılan UEFA İcra Komitesi toplantısında, 32 futbol federasyonu belirlendi.
ÇOK ÖNEMLİ RAKİPLER VAR
İstanbul'un da yer aldığı liste şu şekilde açıklandı: Ermenistan (Erivan), Azerbaycan (Bakü), Belarus (Minsk), Belçika (Brüksel), Bulgaristan (Sofya), Hırvatistan (Zagreb), Çek Cum. (Prag), Danimarka (Kopenhag), İngiltere (Londra), Finlandiya (Helsinki), Fransa (Lyon), Makedonya (Üsküp), Almanya (Münih), Yunanistan (Atina), Macaristan (Budapeşte), İsrail (Kudüs), İtalya (Roma, Milano), Kazakistan (Astana), Hollanda (Amsterdam), Polonya (Varşova, Chorzow), Portekiz (Lizbon, Porto), İrlanda Cum. (Dublin), Romanya (Bükreş), Rusya (Saint Petersburg), İskoçya (Glasgow), Sırbistan (Belgrad), İspanya (Madrid, Barcelona, Bilbao, Valencia), İsveç (Solna), İsviçre (Basel), Türkiye (İstanbul), Ukrayna (Kiev, Donetsk) ve Galler (Cardiff).
SUNUMLAR TESLİM EDİLECEK
Federasyonlar, grup maçları ile yarı final ve final için aynı kenti aday gösterebilecek. Sunum dosyaları, 25 Nisan 2014'te teslim edilecek. UEFA kararını 25 Eylül 2014'te açıklayacak.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.