Türk Hava Yolları çok yakında, izleyicilerin reklamda gösterilen yerlere seyahat etme imkanı kazanmak için kendi lezzet yolculuklarından kareler yükleyecekleri yeni bir yarışma başlatacak. Yarışmanın açılışını 18 Kasım'da kendi favori yemekleriyle Drogba ve Messi yapacak. Böylece insanlara yeni yerlere seyahat etmeleri için esin kaynağı olacak dünyanın en maceralı lezzet haritasının çıkarılması amaçlanıyor.
Crispin Porter & Bogusky'nin imzasını taşıyan televizyon reklamı, havayolunun faaliyet gösterdiği dünyanın dört bir yanındaki çok sayıda uluslararası pazarda gösterime girecek. Kampanyanın basın ve dış mecra reklamlarında ise dünyaca ünlü yıldızlar, dünyanın dört bir yanında yeni kültürleri deneyimlerken gösterilecek. Kampanya, Twitter üzerinden "#widenyourworld" ve "#epicfood" etiketleriyle takip edilebiliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen THY Genel Müdürü Temel Kotil, kurdukları stratejik ortaklıklardan gurur duyduklarını belirtti. Drogba'nın artık THY ailesine katılmış olmasının kendilerini ziyadesiyle memnun ettiğini dile getiren Kotil, şunları da kaydetti:
"Gerek Birleşik Krallık gerekse Afrika pazarları, üzerinde önemle durduğumuz pazarlar. Drogba da sadece İngiltere'de ikon haline gelmiş bir futbol yıldızı değil aynı zamanda Didier Drogba Vakfı aracılığıyla gerçekleştirdiği çabalarla hayırsever kişiliğini de çok takdir ettiğimiz bir insan. Bu ve daha birçok nedenden ötürü, Türk Hava Yolları'nın yeni marka yüzü konusunda kesin tercihimiz oldu."