6 puana süper paket 2 milyon dolar

Sarı-Lacivertli yönetim, final olarak gördükleri Torku Konyaspor ve Galatasaray maçlarına astronomik prim belirledi... İki maça toplam 6 puan şartı koyan yönetim, Konya galibiyetine 500 bin dolar, Galatasaray derbisine ise 1.5 milyon dolar verecek.

Fenerbahçe'de futbolcular Vitor Pereira önderliğinde hazırlıklarını sürdürürken yönetim ise Konyaspor maçı öncesi seferberlik ilan etti. Yöneticiler kalan maçlarda takımın yanında olma kararı alırken, kritik maçlara özel prim verme kararı aldı. Yönetimin sezonun dönüş maçı olarak gördüğü Konya ve G.Saray maçları için "6 puan" için özel prim belirlediği bildirildi. Fenerbahçe yönetimi, sezonun kalan bölümünde her maç için futbolcularına ayrı prim verecek. Prim sistemi, Torku Konya maçıyla birlikte hayata geçecek. Yönetim, Torku Konya'dan zaferle gelinmesi halinde futbolcuların hesabına 500 bin dolar yatıracak. Prim bununla da sınırlı kalmayacak. Galatasaray'la 13 Nisan'da oynanacak erteleme derbisinden galip çıkılması halinde ödenecek prim miktarı ise 1.5 milyon dolar olacak.
6 PUNLA HAFTAYA BUGÜN PRİMLER YATACAK
Fenerbahçeli futbolcular, bir hafta içinde iki maçtan galip ayrılırsa hem şampiyonluk yarışında öne geçecek hem de 2 milyon dolarlık primlere hak kazanacaklar. Başkan Aziz Yıldırım'ın, Konya yolculuğu öncesinde primi açıklayacağı ve iki maçtan alınacak 6 puan için belirlenen primin iki maçın da kazanılması durumunda gelecek Cumaya kadar hesaplarına yatma sözü vereceği de gelen bilgiler arasında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.