Rekor ihale için geri sayım

Yıldırım Demirören 25 Kasım’da yapılacak yayın ihalesi öncesinde, “Beklentimiz 600 milyon dolar” dedi. 5 firma dışında 1 yabancı firma daha müracaatta bulundu

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören ve Süper Lig'deki 18 takımın kulüp başkanları ve yöneticileri TFF'nin Riva'daki Hasan Doğan Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde bir araya geldi. Yapılan toplantıda 'Yayın İhalesi Komisyonu 2016 Medya Yayın Hakları İhalesi Sunumu' gerçekleştirildi. Haziran 2017'de sona erecek olan Spor Toto Süper Lig ihalesi 25 Kasım ayında yapılacak. Toplantıda kulüp temsilcileri de söz alırken beklentiler üzerinde duruldu. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Yıldırım Demirören, ihale ile ilgili beklentilerini önceki akşam A Spor'da katıldığı programda dile getirmişti. Yıldırım Demirören, bu beklentisini bu topantıda da yeniledi.
YÜZDE 50 ARTIŞ BEKLİYORUZ
Türk futbolunun marka değerinin arttığının altını çizen Yıldırım Demirören, A Spor'da katıldığı ve büyük ilgi gören programda "Bizim beklentimiz 600 milyon dolar civarında. Yani yüzde 50 oranında bir artış bekliyoruz. Futbolumuzun şu anki değeri arttı. Birlik ve beraberlik futbolun marka değerine değer kattı" ifadelerini kullanmıştı.
HER ŞEY ŞEFFAF OLACAK
TFF Başkanı Yıldırım Demirören, büyük beklenti içinde olduğu yeni yayın dönemi ihalesi için tüm adımların şeffaflık içerisinde yürütüleceğini belirtti. Demirören, ihaleye 5 firma dışında 1 yabancı firmanın daha müracaat ettiğini açıkladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.