Japon prensesi

ABD’de şampiyon olana kadar gelenekçi Japonlar ona “Hafu” (Yarım) diyordu. Ancak Naomi Osaka, Serena Williams’ı devirerek ülkesinin tüm saygısını kazandı. Japon basını ona “Siyah kuğu” benzetmesini yaparken genç sporcuya sponsorluk teklifi yağmaya başladı

Naomi Osaka ABD Açık tenis turnuvasında Serena Williams'ı yenip şampiyon olurken maça Serena'nın hakemle giriştiği kavga ve bu gerginlik sonrası 20 yaşındaki Naomi'nin yuhalanması damga vurdu. Ancak Japonya, bu ayıplarını bir kenara bırakıp Naomi'ye odaklandı.
ANNESİNİN İZİNDEN GİTTİ
Özellikle Japon medyası kısa bir süre öncesine kadar siyah ve melez olduğu için kabullenmekte güçlük çektiği Naomi'ye fazlasıyla sahip çıktı. Babası Haitili, annesi Japon olan Naomi, Japon vatandaşı olabilmek için annesinin soyadını kullansa da Japoncasını yetersiz bulan Japonlar onu "Hafu" (Yarım) olarak tanımlamıştı. Hatta Naomi'nin Japonya'yı temsil etmesi eleştirilmişti. Ayrıca Japon basını da 20 yaşındaki tenisçinin artık 'hafu' değil siyah kuğu olduğunu yazarken onun için "Japon prensesi" yakıştırmaları yapıldı.

Naomi ülkesinde coşkuyla karşılandı.

Naomi Osaka'ya en çok destek veren kişi, 2015'te Japonya güzeli seçilen ve kendisi gibi siyahi olan Ariana Miyamoto oldu. Ariana, şampiyonluk sonrası Naomi'yi ilk kutlayanlar arasındaydı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.