At yarışlarına 'Mayıs' formülü

Hipodromlar 20 Mart'tan beri sessiz… At sahipleri ve antrenörler yarışların Mayıs ayında başlamasını istiyor. Atların her gün antrenman yaptığı düşünülürse koşmalarında bir sakınca yok diye düşünülüyor. Yarışların, salgın nedeniyle seyircisiz olarak koşulması gündemde. Bu konuda son karar, bakanlığın yapacağı son toplantıdan sonra açıklanacak…

Hipodromlar 20 Mart'tan beri sessiz… At sahipleri ve antrenörler yarışların Mayıs ayında başlamasını istiyor. Atların her gün antrenman yaptığı düşünülürse koşmalarında bir sakınca yok diye düşünülüyor. Yarışların, salgın nedeniyle seyircisiz olarak koşulması gündemde. Bu konuda son karar, bakanlığın yapacağı son toplantıdan sonra açıklanacak… Tarım ve Orman Bakanlığı, salgın kapsamında ertelenen at yarışları için kararın mayıs ayının ilk haftası verileceğini bildirdi. Bakanlıktan yapılan açıklamada, Covid-19 salgınının dikkatle takip edildiği vurgulanarak, şunlar kaydedildi: "Başta Sağlık Bakanlığı Coronavirüs Bilim Kurulu olmak üzere ilgili makamların görüşlerinin de uygun olması halinde ayrıca alınacak ilave tedbirlerin kapsam ve mahiyetinin de gerekli, yeterli düzeyde olması kaydıyla at yarışlarının yapılmasına karar verilecektir. Bu bağlamda at yarışları ile ilgili daha önce alınan erteleme kararının mayıs ayının ilk haftasında tekrar değerlendirilmesine karar verilmiştir"
ATLAR HAZIR SAHİPLERİ SABIRSIZ
AT sahipleri yarışların başlamasını istiyor... Atlar çalışmalarını her gün eksiksiz gerçekleştiriyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.