Fenerbahçe’in B planı Marko Livaja

Golcü transferinde Enner Valencia’yı geçtiğimiz günlerde kadrosuna katan Fenerbahçe, Vedat Muriç’in Lazio’ya muhtemel transferini de hesaba katarak 2. golcü için yoğun bir mesai harcıyor. İlk tercih İsrailli gol makinesi Eran Zahavi ancak durum çok da pürüzsüz değil.

Golcü transferinde Enner Valencia'yı geçtiğimiz günlerde kadrosuna katan Fenerbahçe, Vedat Muriç'in Lazio'ya muhtemel transferini de hesaba katarak 2. golcü için yoğun bir mesai harcıyor. İlk tercih İsrailli gol makinesi Eran Zahavi ancak durum çok da pürüzsüz değil.

ZAHAVI BONSERVİSİNİ ALAMADI
Zahavi her ne kadar Fener'e gelmek istese de kulübü Guangzhou'dan bonservisini henüz alamadı. Fenerbahçe de alternatif isim olan AEK'nın Hırvat golcüsü Livaja için menajeri ile temasa geçti.

EROL BULUT LIVAJA'YA ÇOK SICAK
Zahavi transferinde işler daha da zorlaşırsa Fenerbahçe, teknik patron Erol Bulut'un da çok istediği Marka Livaja için AEK ile masaya oturacak. Livaja'nın 1 yıllık sözleşmesi var.

TEKLİF 2 MİLYON OLACAK
Marko Livaja'nın piyasa değeri 4.5 milyon Euro. Ancak sadece 1 yıllık sözleşmesi olduğu için bonservis rakamı daha düşük olacak. Yunan basınında çıkan haberlerde de Fenerbahçe'nin AEK'nın karşısına 2 milyon Euro'luk yeni bir teklifle gelmeye hazırlandığı ifade ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.