Avrupa medyası Türkiye GP’sini manşetlerine taşıdı

İstanbul'da düzenlenen Formula 1 Rolex Türkiye Grand Prix’si, takımlar cephesinde ve Avrupa basınında geniş yankı uyandırdı. stanbul Park’ın zorlu olduğunun altını çizen Ferrari’nin takım direktörü Mattia Binotto, “Kazanmaya çalıştık. İstanbul Park’taki yarışın yaklaşık 3’te 2’si ıslak zeminde geçti” dedi.

İstanbul'da düzenlenen Formula 1 Rolex Türkiye Grand Prix'si, takımlar cephesinde ve Avrupa basınında geniş yankı uyandırdı. stanbul Park'ın zorlu olduğunun altını çizen Ferrari'nin takım direktörü Mattia Binotto, "Kazanmaya çalıştık. İstanbul Park'taki yarışın yaklaşık 3'te 2'si ıslak zeminde geçti" dedi.

HAVA KOŞULLARI ÖN PLANDA
Avrupa basınında İstanbul Park'ta yarış sırasında yaşanan hava koşullarının, pilotların derecesinde önemli rol teşkil ettiği görüşü ön plana çıkarıldı. İngiliz basını ise Hamilton'ı eleştirdi.

HAMİLTON'A LASTİK ELEŞTİRİSİ
İngiliz basını "Lewis Hamilton, Mercedes'i dinlemeyerek lastik değişimini geç yaptı ve muhtemel podyum veya yarışı kazanma şansını eliyle itti" değerlendirmesinde bulundu.

HİÇ DURMAYAN İNCE YAĞIŞ...
İspanyol Marca gazetesi "Hiç durmayan ince yağış damgasını vurdu" derken, "Bottas festivali ama yeni lider Verstappen" başlığını kullandı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.