Özel Haber... Galatasaray tersten tarih yazıyor! Penaltı atışlarında dikkat çeken istatistik

Son dakika Galatasaray haberleri... Galatasaray'da kötü gidişat penaltı atışlarına da yansıdı. Sarı kırmızılılar penaltı atışlarındaki isabet oranıyla tarihi adeta tersten tazıyor. İşte detaylar...

İstatistiklerde dibi gören Galatasaray, penaltı atışlarındaki isabet oranıyla tarihi tersten yazıyor.

Sarı-Kırmızılılar, son oynadığı Hatayspor maçında Van Aanholt'un ayağından penaltı vuruşundan yararlanamadı.

EN KÖTÜ PENALTI İSTATİSTİĞİ GALATASARAY'A AİT
Süper Lig'de son 8 sezonda en kötü penaltı istatistiği Galatasaray'a ait… Galatasaray yüzde 25 başarı oranı ile penaltı kullanıyor.

İkinci sırada ise 2019 yılındaki Bursaspor yer alıyor. Yeşil-Beyazlılar, o sezon 6 penaltının 2'sini golle sonuçlandırdı. Yüzde 33'lük oran yakaladı.

Üçüncü sırada 2021 yılının Başakşehir'i var. İstanbul ekibi o sezon 8 penaltının sadece 3'ünde başarı sağladı. Yüzde 38'lik oran tutturdu.

2019 yılındaki Aytemiz Alanyaspor, 10 penaltının 4'ünde çerçeveyi tutturdu. Akdeniz ekibi yüzde 40'ı buldu.

Trabzonspor, 2016 sezonnuda 7 penaltının 3'ünde baarı sağladı ve yüzde 43'lük oran yakaladı. Onu 2015 yılının Akhisarspor'u takip etti. 2 penaltıdan 1'ini golle sonuçlandırdı ve yüzde 50'yi gördü.

Süper Lig'de penaltıların genel gole çevirme oranı ise yüzde 80 olurken Galatasaray bu oranın bir hayli altında kaldı.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.