Üst üste alınan kötü sonuçlar sonrası UEFA sıralamasında tehlikeye girdi

Türkiye UEFA sıralamasında 16.’lıktan 19.’luğa geriledi. Eğer sezonu şu anda bulunduğu yerde tamamlarsak son 31 yılın en kötü derecsiene imza atmış olacağız. Takım sayımız ise 5’ten 4’e düşecek.

UEFA Konferans Ligi'nde Fenerbahçe'nin Slavia Prag'a elenmesi Türkiye'nin UEFA sıralamasındaki yerini de çok olumsuz şekilde etkiledi. Türkiye 16. basamaktan 19.'luğa gerilerken, sezonu ilk 15 içinde tamamlama şansımız fazlasıyla azaldı... Şu anda 26.900 puana sahip olan Türkiye'nin üzerinde Danimarka, Hırvatistan, Çekya, Yunanistan ve İsviçre yer alıyor. Eğer sezonu ilk 15 içinde tamamlayamazsak önümüzdeki sezon Süper Lig'i ikinci bitirecek olan takımımız Şampiyonlar Ligi'ne değil Konferans Ligi'ne gidecek. Şampiyonumuz da direkt olarak gruplara kalamayacak ve ön eleme oynamak zorunda kalacak. Ayrıca Avrupa'ya gidecek takım sayımız 5'ten 4'e düşecek. Türkiye eğer sezonu şu anda bulunduğu yerde veya daha altta tamamlarsa son 31 yılın en kötü derecesine de imza atmış olacağız. Son olarak 1990- 91 sezonunun sonunda 11.665 puanla 23. sırada yer alan Türkiye o tarihten bu yana bir futbol sezonunu 18. sıranın altında hiç tamamlamadı. Türk futbolu içinde bulunduğu kötü tabloyu biraz olsun tersine çevirmek için tüm umudunu Galatasaray'ın UEFA Avrupa Ligi'ndeki performansına bağlamış durumda.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.