Your browser doesn’t support HTML5 audio

Geçen sezonu erken planlayan fırtına daha mart ayı bitmeden yeni sezon için de kolları sıvadı

İstanbul’daki zirvede transferler, oyun sistemi, altyapı ve daha birçok konu masaya yatırıldı. Toplantıdan çıkan sonuç daha güçlü bir Trabzonspor oldu... Takımda kalacak ve gidecek oyuncularla ilgili görüş birliğine varıldı. Geleceğin planları yapıldı...

Trabzonspor Abdullah Avcı'nın gelişiyle birlikte 'futbol aklı'nı doğru şekilde ortaya koymaya devam ediyor. Gerek geçen sezonun devre arasında gerekse bu sezonun ilk kampına yetiştirilen transferler ve yine bu sezonun devre arasında takıma katılan oyuncular Trabzonspor'un bir 'futbol aklı'yla yönetildiğinin en önemli göstergesidir. Trabzonspor 'transfer mühendissizliğinden' 'transfer mühendisliğine' evrildi ki bu durum takımı bugün şampiyonluğa götürüyor. Takımda olan, takıma yeni katılan hiç fark etmiyor hepsi bir sistemin çarkının içerisinde ve düzgün şekilde çalışıyor. Önceki gün İstanbul'da Başkan Ahmet Ağaoğlu, Asbaşkan Ertuğrul Doğan ve Teknik Direktör Abdullah Avcı'nın yaptığı toplantı, bu doğruların devam edeceğinin gerçeğiydi sadece. O fotoğrafı görenler bir dejavu yaşadı çünkü geçen yıl da aynı fotoğraf verilmişti. Trabzonspor geçen yıl ki o fotoğraftan sonra bu sezon şampiyonluğa oynuyor. Bu fotoğraf da şunu diyor özetle: "Bu ligi domine etmeyi sürdüreceğim hatta Avrupa'da da başarılı olacak planlama yapacağım." Peki o toplantıda neler oldu?

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.