Your browser doesn’t support HTML5 audio

Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı Monaco'ya tuzak kuracak

Trabzonspor'un deplasman planı belli oldu. Topun kendilerinde kalmalarını isteyecek olan Avcı, rakibini yoracak... Alan daraltılacak, kaybedilen toplar sonrası ise şok pres uygulanacak.

Avrupa Ligi'nde adını bir üst tura yazdırmak isteyen Trabzonspor, Monaco deplasmanından galibiyetle dönmek istiyor. Son 3 resmi maçını kazanan ve oldukça moralli olan Trabzonspor'da teknik direktör Abdullah Avcı da Monaco'yu imha planını yapıyor. Fransız ekibini yenerek gruptan çıkma adına avantaj elde etmek isteyen Bordo-Mavililer'de Abdullah Avcı'nın, hafta başından itibaren geçişler, duran top ve set oyunu üzerinde çalışmalar yaptırdığı belirlenirken, oyuncularına "Top bizde kalsın. Her zamanki pas oyununa devam edeceğiz. Alanı daraltıp rakibe aksiyon alanı bırakmayacağız. Topu kaybettiğimiz anlarda herkesten şiddetli baskı bekliyorum. Böylece rakibi yorup daha çabuk skor elde edebiliriz. Sahada birbirinize sürekli yardımcı olun. Sürekli oyunun içinde kalın" dediği belirlendi.

1141 GÜNDÜR HASRET
Fırtına, 1141 gündür Avrupa kupalarında deplasman galibiyeti elde edemedi. Avrupa kupalarında en son dış saha galibiyetini AEK'ye karşı 22 Ağustos 2019'da 3-1'lik sonuçla alan Trabzonspor, bu süre içerisinde oynadığı 7 maçta 6 mağlubiyet ve 1 beraberlik alabildi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.