Türkiye’nin en kapsamlı Espor zirvesi Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde gerçekleşti

Türkiye’nin en kapsamlı Espor zirvesi Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde yayın yapan PARA Dergisi tarafından düzenlendi. Espor endüstrisinin 24 milyar dolara varacağının tahmin edildiği, 15 bin lisanslı Espor oyuncusu olduğu vurgulandı.

Turkuvaz Medya Grubu bünyesinde yayın yapan Türkiye'nin haftalık tek ekonomi dergisi PARA, yine önemli bir zirveye ev sahipliği yaptı. Türkiye'nin en kapsamlı Espor zirvesi "Esports Business"ın dördüncüsü online olarak düzenlendi. Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın desteğinde, Türk Telekom'un ana sponsorluğunda gerçekleşen Zirve, "Eğlence Endüstrisine Giriş" ana temasıyla hayata geçirildi. Zirvede takım yöneticileri, oyun üreticileri, şirketler ve yayıncılar, oyunun nasıl kurulacağını tartıştı. Turkuvaz Dergi Genel Müdür Yardımcısı Özgür Atanur'un konuşmasıyla başlayan zirvede Atanur; Espor endüstrisinin 24 milyar dolara varacağının tahmin edildiğini ve hem piyasa değeri hem de katılımcı sayısı açısından patlayıcı bir büyüme gösterdiğini söyledi. Türkiye Espor Federasyonu Başkanı Alper Afşin Özdemir ise "Dört yıl içinde Espor'un geldiği noktanın umut verici., Türkiye'de Espor konusundaki farkındalığın üst seviyeye ulaştı ve milyonlarca genç Espor'u takip ediyor" dedi. Türkiye'de halihazırda 15 bin lisanslı Espor oyuncusu ve 200'ün üzerinde lisanslı kulüp ve 100 civarında Espor tesisi olduğunu belirten Özdemir, önümüzdeki dönemde büyük başarıların artarak devam edeceğini de ifade etti.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.