Your browser doesn’t support HTML5 audio

Bordo-Mavililer’de Abdullah Avcı, Dünya Kupası arasına kadar kayıp istemiyor

Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Kızılyıldız ve Ferencvaros maçlarıyla birlikte Konya ve Ankaragücü karşılaşmalarından 12 puan hedefliyor...

Sivasspor galibiyeti sonrası morallerin tavan yaptığı Trabzonspor, yeni hedefini UEFA Avrupa Ligi gruplarında liderlik olarak belirledi. 27 Ekim'de deplasmanda Sırp temsilcisi Kızılyıldız ile karşılaşacak olan Karadeniz Fırtınası, 3 Kasım'da ise Macar ekibi Ferencvaros'u ağırlayacak. Bordo-Mavililer iki maçtan 6 puan çıkartarak lider olmayı hedefliyor. Fırtına grubunu lider tamamlarsa adını son 16 turuna yazdıracak. Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı oyuncularıyla yaptığı toplantıda, "Avrupa'da 2 kritik maça çıkacağız. Trabzonspor her zaman büyük zaferler kazanmıştır. Avrupa Ligi'nde gruptan lider çıkarak yeni bir zafer daha elde edelim. Bunu başaracak gücümüz var" diye konuştu. Bordo-Mavililer, Süper Lig'de 12. haftayı BAY geçecek. Ardından 6 Kasım'da evinde Konyaspor ve 11 Kasım'da ise Ankaragücü ile deplasmanda karşılaşacak. Trabzonspor'un hedefi Dünya Kupası arasına kadar olan 4 maçtan da galibiyet çıkartarak taraftarını mutlu etmek. Karadeniz Fırtınası, Abdullah Avcı ile başarılı sonuçlara imza atıyor. Abdullah Avcı göreve geldiğinden beri 80 Süper Lig maçına çıkan Trabzonspor, 47 galibiyet, 8 mağlubiyet yaşadı. Fırtına, tecrübeli teknik adamla 2.08 puan ortalaması yakaladı.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.