Laidouni sürprizi! Beşiktaş aradığı orta sahayı Macaristan'da buldu

Süper Lig’de şampiyonluk hesapları yapan Beşiktaş, Ferencvaros forması giyen Aissa Laidouni’yi kadrosuna katmak için düğmeye bastı. Kartal’ın bu transferde iki rakibi var.

Dünya Kupası arasına 8. sırada giren Şenol Güneş yönetimindeki Beşiktaş, ara transfer dönemi için çalışmalara başladı. Teknik direktör Güneş yönetimden, orta sahaya takviye yapılmasını istedi.


Fransız basını, Siyah-Beyazlılar'ın Macar ekibi Ferencvaros'ta forma giyen Aissa Laidouni'yi kadrosuna katmak istediğini öne sürerken, sıcak gelişmeler oldu.


BEŞİKTAŞ'IN RAKİPLERİ VAR
25 yaşındaki önlibero, yaşı ilerleyen Atiba Hutchinson ve Josef de Souza'nın boşluğunu kapatması için düşünülüyor. 4 milyon euro değer biçilen Tunuslu futbolcunun transferinde Beşiktaş'a Avrupa'dan da rakipler çıktı. Gözde isim Aissa Laidouni'yi birçok Avrupa kulübü çok yakından takip ediyor.


İSKOÇLAR DA İSTİYOR...
Trabzonspor'un da bu sezon Avrupa'da eşleştiği Ferencvaros'un oyuncusu olan Laidouni'yi Almanya'dan Wolfsburg, İskoçya'dan ise Celtic de transfer etmek istiyor. Futbolcu bu sezon 2 gol 4 asist üretti.


SÖZLEŞMESİ BİTİYOR AMA...
Laidouni ile kulübü arasındaki sözleşme sezon sonunda bitecek. Ferencvaros,1 yıl uzatma hakkına sahip.


3 MAÇTA FORMA GİYDİ
Laidouni Tunus'la Dünya kupası'nda 3 maçta forma giydi. Yıldız oyuncu bu karşılaşmalarda gol veya asist üretemedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.