Cimbom yüzde 63 şampiyon! Galatasaray hakkında dikkat çeken istatistik

2023 yılına zirvede giren Galatasaray, 15. haftasına lider girdiği 11 sezonda 7 kez ipi göğüsledi. ‘Dejavu’ yaşamak isteyen Sarı-Kırmızılı kulüp, gözünü kupaya dikti.

Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluk hedefleyen ve 2023 yılına da zirvede giren Galatasaray ile ilgili çarpıcı bir istatistik ortaya çıktı. Sarı-Kırmızılılar, 1990-1991 sezonundan bu yana 15. haftayı zirvede geçtiği sezonlarda ortaya koyduğu başarılı performansıyla dikkati çekiyor.


7 KEZ MUTLU SON
Cimbom, söz konusu dönemde 11 kez 15. haftayı zirvede geçerken 7 kez şampiyonluğa ulaşan taraf oldu. Galatasaray, 1993-94, 1996-97, 1999-00,
2000-01, 2011-12, 2012-13 ve 2017-18 sezonlarında Süper Lig'de zafere ulaşmayı başarırken, 2020-21, 2000-01 ve 1990-91 sezonlarında ikinci, 1994- 95 sezonunda ise 3. sırada kendisine yer buldu. Bu da 15. haftalar itibarıyla zirvede yer alan Galatasaray'ın yüzde 63 oranında şampiyonluğa ulaştığını ortaya koyuyor.


HEDEF KUPA...
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'de bu sezon şampiyonluğa odaklanmış durumda. 33 puanla ilk sırada yer alan Okan Buruk ve öğrencileri, 15 haftada 10 galibiyet 3 beraberlik ve 2 yenilgi aldı. Cimbom ligde geride kalan haftalarda sadece Giresunspor'a 1-0 ve Yukatel Kayserispor'a da 2-1'lik skor ile mağlup oldu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.