Müthiş bir gelir elde edecek! Trabzonspor stat isim sponsorluğu gelirinde tüm rakiplerini sollayacak

Başkan Ertuğrul Doğan’ın önümüzdeki hafta resmen açıklayacağı anlaşma futbol tarihimizin en büyük sponsorluk imzalarından biri olacak. Bordo-Mavililer ezeli rakiplerinden daha fazla gelirin sahibi olacak...

Türk futbol tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmalarından birisine imza atan Trabzonspor, sponsorluk geliri olarak stadyumdan kasasına en fazla gelir koyan kulüp oldu ve Fenerbahçe ile Galatasaray'ı geride bıraktı.


ANLAŞMA HAFTAYA DUYURULACAK
Trabzonspor Kulübü Başkanı Ertuğrul Doğan uzun zamandır boş olan stadyum sponsorluğu için anlaşmaları tamamladı. Önümüzdeki hafta Trabzon'da düzenlenecek tanıtım ile kamuoyuna resmen duyurulacak olan stadyum sponsorluğu anlaşması 5 yıllık olacak ve kulüp bu anlaşmadan 40 milyon Euro+KDV kazanacak. Bu rakamın tamamını kulübün geçmiş döneme ait borçlarının özellikle de Bankalar Birliği ile yapılan anlaşmaya ait borçların kapatılmasında kullanacak olan yönetim, böylelikle Türk futbol tarihinin de en önemli anlaşmalarından birisine imza atmış oldu.


KULÜBÜN ELI ÇOK RAHATLAYACAK
Galatasaray'ın yılda 222 milyon TL, Fenerbahçe'nin ise 242 milyon TL kazandığı stadyum isim sponsorluğu anlaşmalarından Trabzonspor kasasına yılda 279 milyon TL koyarak tüm kulüpleri geride bıraktı. Yapılan bu anlaşma kulübü ekonomik olarak fazlasıyla rahatlatacak.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.