Zincir markalar birbirini izledi

Hilton'dan sonra bir başka yabancı otel zincirinin Türk pazarına girmesi 1974 yılını buldu. Yani bir başka yabancı zincir 19 yıl bekledikten sonra Türkiye'ye girme kararı aldı. Sonrasında ise birbiri ardına zincirler onu izledi. Türkiye'ye gelen ikinci yabancı zihcir olan Sheraton'ın Tükiye macerası da ilginç bir öyküyü barındırıyor.
19 YIL SONRA 2'NCİ MARKA
Sheraton, 1994 yılında mal sahibi ile yaşadığı sorunlar nedeniyle Türkiye pazarından çıktı. Aradan 13 yıl geçtikten sonra ise bu kez Ataköy'den yeniden Türkiye'ye giriş yaptı. Sheraton'u Hilton oteller zincirinin bir üyesi olan Conrad markası izledi. Türkiye'deki en ses getiren markalardan biri ise Alman Kempinski zincirinin 1990 yılında Çırağan Sarayı'nın işletmesi oldu. Önce sarayın yanında bir otel inşa eden grup 1992 yılında ise saray bölümünü renove etti. Türkiye, 1993 yılında ise Taksim'deki Hyatt zinciri ile tanıştı. 1996'da Four Seasons'ın Sultanahmet'teki eski hapishaneden otele dönen yapının işletmesini alması ise turizmde ses getiren yatırımlardan biri oldu. Onu 1996'da Ceylan Grubu ile Türkiye'ye giren Intercontinental, 2001'de ise Ritz Carlton zinciri izledi. 2003 yılında Mövenpick, 2007 yılında Marriott grubu, 2008'de ise Starwood zincirinin lüks markalarından W Hotels Türkiye'ye geldi. Uluslararası otel zincirlerinin lokasyon konusunda arayışlarda olduğu bu yarışa son olarak Uzakdoğulu Shangri- La zinciri, Beşiktaş'taki eski Tekel sigara fabrikasını renove ederek girecek.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.