Elon Musk Clubhouse'a katıldı ortalık karıştı: Clubhouse nedir? Clubhouse'a nasıl katılınır?

Elon Musk, sesli sohbet odası Clubhouse’da bir yayına katıldı. Küçük yatırımcılar, bu şirketin hissesini almak istedi. Ancak isim benzerliği yanılttı. Adında Clubhouse geçen başka bir şirketin hisseleri zıpladı.Peki Clubhouse nedir? Clubhouse'a nasıl katılınır? İşte detaylar...

Küçük yatırımcının yakın takibe aldığı Tesla ve SpaceX CEO'su Elon Musk, son dönemin popüler sosyal medya uygulaması Clubhouse'da bir yayına katıldı.

Yatırımcılar da uygulamanın artan popülerliğini parayı çevirmek için hisse almak istedi.

Ancak isim benzerliğine aldanıp, Clubhouse Media Group isimli Las Vegas merkezli pazarlama ve medya şirketinin hisselerine hücum etti.

Clubhouse uygulamasıyla alakası olmayan şirketin hisseleri 1 günde yüzde 57.8 yükseldi, piyasa değeri de 1.21 milyar dolara çıktı.

Geçen ay da Elon Musk'ın WhatsApp yerine Signal'i tavsiye etmesiyle, yatırımcılar Signal Advance adlı başka bir şirketin hisselerini almış, değerini artırmıştı.

CLUBHOUSE NEDİR? CLUBHOUSE'A NASIL KATILINIR?


Son
dönemde alternatif bir sosyal medya platformu olarak adını duyuran sesli sohbet odası Clubhouse'a olan ilgi arttı.

9 ayda milyar dolarlık değere ulaşan Clubhouse'ı herkes kullanamıyor.

Clubhouse'ta olan bir kullanıcıdan gelen davet gerekiyor.

Odadaki konuşmalar geçici olarak kaydediliyor.

Oda aktifken herhangi bir güvenlik ihlali bildirilirse, ses kayıtları saklanıyor.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.