Instagram dondurma işlemi nasıl yapılır? Instagram hesabını mobil uygulama üzerinden dondurmaya çalışan kullanıcıların çabaları boşa gidiyor. Genellikle mobil üzerinden aktif olarak kullanılan sosyal medya uygulamasında hesap dondurma işlemi mobil üzerinden yapılmıyor. Haberimizde hesap dondurma işleminin nasıl yapılacağı konusunda detayları derledik. Peki, Instagram hesap dondurma nasıl yapılır? İşte Instagram geçici hesap kapatma linki ve işlemi...
INSTAGRAM HESAP DONDURMA NASIL YAPILIR?
Instagram hesabını geçici süre kapatmak isteyenler sadece haftada bir kez bu işlemi gerçekleştirebilecekler. Hesabınızı dondurduktan sonra geri açarsanız tekrar dondurmak için bir hafta beklemeniz gerekecek. Instagram dondurma işlemi mobilden değil de masaüstü üzerinden yapılıyor.
İşte Instagram hesap dondurma işlemleri:
Geçici olarak Instagram hesabınıza kimsenin erişmesini istemiyorsanız, geçici hesap kapatma özelliği ile isteklerinizi yerine getirebilirsiniz.
Bilgisayarınızdan tarayıcıya girerek Instagram'ı açın.
Sağ üst sekmede yer alan profilinize tıklayın.
"Profili Düzenle" sekmesine tıklayın
Sağ en altta "Hesabımı geçici olarak kapat" seçeneğine tıklayın
Daha sonra ekrana gelen sayfada "Hesabını neden kapatıyorsun" sekmesinde, neden kapatmak istediğiniz sorusuna yanıt vererek işleme devam edin.
Devam etmek için şifrenizi tekrar girin.
Son olarak "Hesabı geçici olarak kapat" butonuna tıklayın.
Hesabınız tekrar şifreniz ile girene kadar dondurulacak.
INSTAGRAM HESAP DONDURMA LİNKİ İÇİN TIKLAYIN
INSTAGRAM HAKKINDA
Instagram, 2010 tarihinde Kevin Systorm ve Mike Krieger tarafından kurulmuştur. Son zamanların en çok kullanılan sosyal medya uygulaması Instagram ilk olarak Burbn adıyla piyasaya çıktı.
Şirketin ortaklarından Kevin, kullanıcıların yer bildirimi yapmasına yarayan Foursquare adlı uygulamadan çok etkilenmiştir. Bunun biraz daha farklılaştırılarak kullanılabileceğini düşünen genç adam, fotoğraf ekleme özelliğini de kullanarak Burbn adlı uygulamayı kullanıcıların beğenisine sunmuştur. Uygulama, kullanıcıların belirli lokasyonlarda check in yapması, gelecek check in'lerini planlaması, arkadaşlarıyla buluşması karşılığında puan kazanması ve bu buluşmalarda çektiği fotoğrafları paylaşması üzerine kurulu olarak ortaya çıkmıştır.
Uygulama bir süre boyunca kullanıcılar tarafından kullanılmış, fakat uygulama geliştiricisi Kevin bir türlü istediği başarıyı elde edememiştir. Fakat tüm olumsuzluklara rağmen Kevin sürekli olarak uygulamayı geliştirmeye devam etmiş ve sonunda kendisine yol arkadaşı olarak Mike Krieger'ı almıştır.
İkili, bir dizi araştırmanın ardından kullanıcıların kullanım alışkanlıklarını analiz etmiş ve ilginç bir detaya erişmişlerdir. Çünkü kullanıcılar yer bildirim özelliğini hiç kullanmazken, fotoğraf paylaşımını aktif olarak kullanıp devasa bir kullanım verisine işaret etmiştir.
Bu veri onların bundan sonraki hayatına şekil verirken, sosyal medyaya da yeni bir platform kazandırmaya imkan tanımıştır. Kevin ve Mike bu veriden faydalanarak 2010 yılında, sadece fotoğraf paylaşımı için kullanılabilecek, filtreler ile şekil verilebilecek bir uygulamayı, yani İnstagram'ı ortaya çıkarmıştır.
Burbn ile yaşanılan aksiliklerden derledikleri deneyimi İnstagram'a aktaran ikili, 2012 yılında şirketi 1 milyar dolara Facebook'a satmıştır. Facebook satın almadan önce yaklaşık 30 milyon kullanıcısı olan sosyal medya platformu, satın almanın ardından geçen 4 yıllık sürede 500 milyon kullanıcıya sahip olmuştur.