İş stresini oyunla atıyoruz

NIELSEN&AdColony araştırmasına göre; çalışanların yüzde 95'i akıllı telefonundan aktif olarak oyun oynuyor. Çalışan kesimin yarısına yakını her gün mobil oyun oynadığını belirtirken, en sık oyun oynadıkları saat aralığı 20.00-23.00 saatleri olarak belirlendi. AdColony ile Nielsen'in birlikte yürüttüğü Türkiye'de Mobil Oyunlar ve Oyuncular araştırmasının üçüncü ayağında, 25-44 yaş arası profesyonel olarak çalışma hayatının içinde olanların mobil oyunlarla ilişkisi incelendi. Araştırmaya katılanlar en çok televizyon izlerken, evde dinlenirken ve müzik dinlerken mobil oyun oynadıklarını belirtti.

Çalışan kitlenin mobil oyunlar oynarken kendilerini nasıl hissettikleri sorulduğunda ağırlıkla pozitif bir ruh haliyle ilişkilenen, rahatlık, mutluluk ve heyecan gibi duygular ön plana çıktı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.