Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdi. Katılımcıların yüzde 67'si Kasım indirimlerinde normalde almadıkları yüksek tutarlı ürünlerin indirime girmesini bekliyor. Yüzde 62'si ise düzenli kullandıkları ürünler indirime girdiği zaman bolca aldıklarını ifade ediyor.
Tüketiciler, en çok moda (% 79), kozmetik (% 47), cep telefonu ve aksesuarları (% 40), ev tekstili ve dekorasyonu (% 37) kategorilerinde alışveriş planlıyor. Kadınların en çok moda ve kozmetik, erkeklerin cep telefonu ve aksesuarları kategorisini tercih ettiği görülüyor. Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, "Araştırmaya katılanların yüzde 88'i geçen yıl Kasım indirimlerinden faydalandığını belirtirken, geçen yıl alışveriş yapanların yüzde 90'ı bu yıl daha fazla alışveriş yapmayı planlıyor" dedi.