Kadınlar modayı erkekler teknolojiyi takip ediyor

Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdi.

Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan bir araştırma gerçekleştirdi. Katılımcıların yüzde 67'si Kasım indirimlerinde normalde almadıkları yüksek tutarlı ürünlerin indirime girmesini bekliyor. Yüzde 62'si ise düzenli kullandıkları ürünler indirime girdiği zaman bolca aldıklarını ifade ediyor.

Tüketiciler, en çok moda (% 79), kozmetik (% 47), cep telefonu ve aksesuarları (% 40), ev tekstili ve dekorasyonu (% 37) kategorilerinde alışveriş planlıyor. Kadınların en çok moda ve kozmetik, erkeklerin cep telefonu ve aksesuarları kategorisini tercih ettiği görülüyor. Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, "Araştırmaya katılanların yüzde 88'i geçen yıl Kasım indirimlerinden faydalandığını belirtirken, geçen yıl alışveriş yapanların yüzde 90'ı bu yıl daha fazla alışveriş yapmayı planlıyor" dedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.