Ekonominin bel kemiği KOBİ’ler şirketin kapısını siber saldırıya kapatacak

Türk Telekom ve İstanbul Ticaret Odası iş birliğiyle, ulusal siber güvenlik stratejileri çerçevesinde ‘KOBİ’lerde Siber Güvenlik’ semineri gerçekleştirildi. Siber saldırılara karşı alınacak basit önlemler anlatıldı. İşte sizler için derlediğimiz 2 Aralık TAKVİM Gazetesi teknoloji haberleri...

Türk Telekom ve İstanbul Ticaret Odası (İTO), ekonominin bel kemiğini oluşturan KOBİ'lerin dijital dönüşümlerine liderlik etmek ve küresel rekabette avantaj elde etmelerini sağlamak üzere çalışmalarını sürdürüyor. AB destekli 'Dijital KOBİ'm projesi kapsamında 'KOBİ'lerde Siber Güvenlik' semineri gerçekleştirildi. İTO'da düzenlenen ve 300'e yakın firma temsilcisinin katıldığı seminerde, alınması gereken tedbirler ve KOBİ'leri güçlendirecek güncel çözümler masaya yatırıldı. Türk Telekom Kurumsal Satış Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Eser, bu tür organizasyonların işletmelerin dijitalleşmesi yolunda onlara yol gösterici olduğunu belirtti. Türk Telekom olarak, KOBİ'lere kapsamlı bir teknoloji desteği sağladıklarını da ifade eden Eser, "Türkiye'nin en büyük Siber Güvenlik Merkezi'nde 360 derece güvenlik hizmetlerimizle, müşterilerimize yakın geleceğin ve günümüzün siber saldırılarına karşı güvenlik hizmetleri sunuyoruz. Ürün, hizmet ve servislerimizin yanı sıra bulut hizmetlerimiz ve veri merkezimizle her zaman işletmelerin yanında yer alıyoruz" şekline konuştu.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.