Otomobil piyasasında sıfır araç hareketliliği! Çinli markalar Türkiye'ye geliyor

2019 yılında koronavirüsün hayatımıza girmesiyle başlayan pandemi dönemi ve son zamanlarda yaşanan küresel ekonomik sorunlar, otomobil sektörüne darbe vurdu. Ortaya çıkan arz sorunu fırsatçıları da harekete geçirdi. Vatandaşlar tarafından otomotiv sektöründe arz talep ve fiyat dengesinin bozulduğu yönünde eleştiriler de beraberinde geldi. Konuyla igili Ticaret Bakanı Ömer Bolat, otomotiv sektörü temsilcileriyle sıfır ve ikinci el otomobil fiyatlarındaki hareketleri görüşmek üzere bir araya geleceğini duyurmuştu. Öte yandan Çinli otomobil markalarının pazar payındaki dengeleri değiştirmesi ve otomotiv piyasasınını bekleyen yeni gelişmeler Türkiye'nin ve dünyanın gündeminde bir yandan yerini almaya devam ediyor. İşte yakın dönemde otomobil piyasasında yaşanabilecek olası hareketlilikler...

2019 yılında koronavirüsün hayatımıza girmesiyle başlayan pandemi dönemi ve son zamanlarda yaşanan küresel ekonomik sorunlar, otomobil sektörüne darbe vurdu. Ortaya çıkan arz sorunu fırsatçıların da harekete geçmesine neden olmuştu. Konuyla ilgili Ticaret Bakanı Ömer Bolat, geçtiğimiz günlerde otomotiv sektörü temsilcileriyle sıfır ve ikinci el otomobil fiyatlarındaki hareketleri görüşmek üzere bir araya geleceğini duyurmuştu. Bolat'ın duyurusunun ardından gözler otomotiv sektörüne çevrilmiş durumda.

YENİ MARKA VE MODELLER YOLDA
Sıfır araç bulmanın oldukça zor olduğu şu günlerde yakın geleceğe dair otomotiv dünyasını bekleyen gelişmeler merak konusu olmaya devam ediyor.

Sabah Gazetesi yazarı Ufuk Sandık, Çinli otomobil markalarının pazar payındaki iddialı girişini ve yakın geleceğe dair otomotiv dünyasını bekleyenleri köşesinde bir yazı ile kaleme aldı.

Sandık, otomobil piyasasında pazara yeni marka ve modellerin geleceğini belirterek, ilk 5 ayda 9 binin üzerinde araç satışı gerçekleştiğinin altını çizdi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.