SGK kullandığı teknolojiler, ürettiği projeler ile geldiği noktayı TÜYAP Fuar Merkezi 6. Salon'da bulunan stantta ziyaretçilerin görüşüne sunuyor. Konukların yoğun ilgi gösterdiği SGK standında interaktif hizmetlere ulaşmak için hazırlanan kiosklar ile vatandaşlara kurumun elektronik ortamda verdiği hizmetler gösteriliyor. Vatandaşların kendileri ile ilgili merak ettikleri (hizmet hesabı, tescil kayıt tespiti, aylıktan yapılan kesintiler, müstehaklık sorgulama, iş göremezlik ödeneği vb.) konularda bilgiye ulaşmaları sağlanıyor. Ayrıca Kurumun vatandaşlara sağlık alanında sunduğu ilaç ve tıbbi malzemelerin temini, kullanımı ve geri ödemesi konularında da bilgiler veriliyor.
Fuarda SGK standından ALO 170 İletişim Merkezine görüntülü olarak ulaşılmasını sağlayan üç adet videofon sistemi oluşturuldu. Bu sistemle İletişim Merkezi ile görüntülü iletişim sağlandı. Vatandaşlara sorunlarını ALO 170'te görevli personele aktarma imkanı sunuldu. Fuar boyunca ziyaretçiler görevli personel tarafından yüz yüze yapılan görüşmeler ve hazırlanan broşürlerle bilgilendiriliyor.