Twitter'da Elon Musk dönemi! Servetinin 5’te biriyle satın aldı | Şimdi ne olacak?

Tesla ve SpaceX'in Üst Yöneticisi Elon Musk'ın sosyal medya şirketi Twitter'ı toplam servetinin 5’te birini gözden çıkararak satın almak için anlaşması büyük ses getirirken, Twitter'da yeni bir dönemin de kapısı aralandı. Şirketin en büyük hissedarları arasında yer alırken tamamını satın almak için anlaşma yapan Elon Musk, sosyal medya devlerinden Twitter'da yeni dönemin kapısını araladı. Twitter hissedarlarına sahip oldukları her bir hisse için 54,2 dolar ödenmesi öngörülürken, şirketin en büyük 5 hissedarı arasında Musk ile birlikte ABD'li yatırım yönetim şirketi The Vanguard Group, yatırım bankası Morgan Stanley, BlackRock ve State Street Corporation'ın bulunuyor.

Twitter yönetim kurulu, dün Elon Musk'ın sosyal medya şirketini satın almak için hisse başına 54,20 dolarlık teklifini kabul ederken, şirketin toplam değeri de 44 milyar oldu. Bu da bugüne kadar teknoloji şirketlerinde değer olarak üçüncü en büyük satın alma olarak kayıtlara geçti. Daha önce Dell'in EMC'yi 67 milyar dolara ve AMD de Xilinx'i 50 milyar dolara satın almıştı.

Musk'un Twitter'ı 100 ülkenin GSYH'nın üzerinde bir ödeme ile servetinin 5'te birini gözden çıkararak satın alacak olması dikkati çekti.

Twitter'dan yapılan açıklamada, satın alma işleminin tamamlanmasının ardından şirket, 2013'teki ilk halka arzından bu yana devam eden halka açık bir şirket olma özelliğini de yitirecek.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.