15 Eylül reyting sonuçları! Ana haber lider kim? Aşk Ağlatır, Elimi Bırakma, Masterchef reyting sıralaması

15 Eylül reyting sonuçları merak ediliyor. Reyting sonuçlarında hangi dizi birinci? Pazar akşamları Show TV'de Aşk Ağlatır, TRT 1'de Elimi Bırakma, TV 8'de Masterchef, Fox TV'de Yaparsın Aşkım programları ekrana geliyor. Yeni bölümlerin yayınlanmasının ardından en çok izlenen yapımın hangisi olduğu belli oluyor. Reyting: izleyici Ölçümünün İngilizce karşılığı Audience Measurement olup, izlenme oranı, izlenme payı ve benzer verilerin sağlanması amacıyla yapılan ölçümlerin tümüdür. Türkiye'de reyting ölçümü, Avrupa'da bir çok ülkede bu türden veriler üreten AGB Nielsen tarafından 1989 yılında başlatılmıştır. Günümüzde ise reyting ölçümlerini TNS gerçekleştiriyor..

Ekranları başında dizileri ve programları takip eden izleyiciler her gün reyting sonuçları hakkında araştırma yapıyor. Bu kapsamda arama motorlarında 15 Eylül reyting sonuçları açıklandı mı sorusu merakla araştırılıyor. Peki, 15 Eylül Pazar günü reyting sonuçları belli oldu mu? İşte o sorunun yanıtı... Pazar akşamları Show TV'de Aşk Ağlatır, TRT 1'de Elimi Bırakma TV 8'de Masterchef, Fox TV'de Yaparsın Aşkım programları ekrana geliyor. Geçtiğimiz haftalara baktığımızda Masterchef ilk sıralarda yer alıyor. Reyting, bir televizyon programının ortalama izlenme oranını gösterir. Reklam verenler için bir kriter olarak geliştirilen reyting, tamamen ekonomik amaçlarla ölçülmeye başlanmıştır.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.