Reyting sonuçları neden açıklanmadı? 18 Şubat en çok izlenen dizi hangisi oldu?

Gündemde pek çok kişi Reyting sonuçları neden açıklanmadı? Sorusunun yanıtını merak ediyor ve sıklıkla araştırıyor. Her dün yakından takip edilen bu bilgi bugün neden paylaşılmadı? Tüm kanallarda diziler birbirleriyle izlenme yarışı başlatmışken hangi kanal galip geldi? 18 Şubat en çok izlenen dizi hangisi oldu? İşte reyting sonuçlarına dair merak edilen tüm bilgiler…

Reyting sonuçları neden açıklanmadı? 18 Şubat en çok izlenen dizi hangisi oldu? Sorularının yanıtları arama motorları üzerinden sıklıkla sorgulanıyor. Total, AB ve 20+ABC1 olarak ölçülen reytingler dün için henüz belli olmadı ve merakla araştırılanlar arasında yer aldı. 18 Şubat tüm kanallara ait reyting sonuçları için araştırmalar sürerken geçtiğimiz haftanın sonuçları haberimizde yer alıyor

18 ŞUBAT REYTİNG SONUÇLARI NEDEN AÇIKLANMADI?

Reyting sonuçları ile birinci gelen yapım sabah saatlerinden itibaren merak ediliyor. Dün akşam Bİr Zamanlar Çukurova, Alev Alev ve Akrep dizileri yeni bölümleriyle ekrana geldi. 18 Şubat dünün reyting sonuçlarına göre zirvenin sahibi henüz belli olmadı, bir açıklanma da gelmedi.

REYTİNG SONUÇLARI ÖNCEKİ HAFTA

1 - BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA

2 - ESRA EROL'DA

3 - MUCİZE DOKTOR

4 - MÜGE ANLI İLE TATLI SERT

5 - BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA (ÖZET)

AB REYTİNG SONUÇLARI

1 - BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA

2 - MUCİZE DOKTOR

3 - SELÇUK TEPELİ İLE FOX ANA HABER

4 - BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA (ÖZET)

5 - MÜGE ANLI İLE TATLI SERT

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.