TUİK nüfus istatistikleri portalının verilerine göre 2023'te kız bebeklere en çok verilen ad hangisi olmuştur?

TUİK nüfus istatistikleri portalının verilerine göre 2023'te kız bebeklere en çok verilen ad hangisi olmuştur sorusu için araştırmalar hızlandı.Ünlü sunucu Oktay Kaynarca'nın sunduğu Kim Milyoner Olmak İster yarışması, 6 Ekim akşamı yayınlanan bölümüyle izleyicilere heyecan dolu anlar yaşattı. Yarışmacıya yöneltilen soru, izleyenlerin ve sosyal medyanın dikkatini çekti. İşte o gecenin akıllara kazınan sorusu ve merak edilen yanıtı...

TUİK nüfus istatistikleri portalının verilerine göre 2023'te kız bebeklere en çok verilen ad hangisi olmuştur sorusu için araştırmalar hızlandı. Ünlü sunucu Oktay Kaynarca'nın sunduğu Kim Milyoner Olmak İster yarışması, 6 Ekim akşamı yayınlanan bölümüyle izleyicilere heyecan dolu anlar yaşattı. Yarışmacıya yöneltilen 1 milyon TL değerindeki soru, izleyenlerin ve sosyal medyanın dikkatini çekti. İşte o gecenin akıllara kazınan sorusu ve merak edilen yanıtı...

TUİK NÜFUS İSTATİSTİKLERİ PORTALININ VERİLERİNE GÖRE 2023'TE KIZ BEBEKLERE EN ÇOK VERİLEN AD HANGİSİ OLMUŞTUR?

A- ASEL

B-ZEYNEP

C- PELİNSU

D- ELA

CEVAP: A

2023 yılında TÜİK verilerine göre Türkiye'de kız bebeklere en çok verilen isim Asel olmuştur. Asel ismi 8.114 bebeğe verilmiştir. İkinci sırada ise 7.614 bebeğe verilen Zeynep ismi yer alırken, üçüncü sırada 6.895 bebeğe konulan Defne ismi bulunmaktadır.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.