Konut kampanyasına dahil olan firmalar hangileri? Konut kampanyasından nasıl faydalanılır?

Konutta fırsat kampanyası başlamasıyla düşük faizli, indirimli projeleri kaçırmak istemeyen alıcı harekete geçti. Satış ofisleri ilk günden doldu, firmaların telefonları susmadı. Kampanya açıklandıktan sonra ilk 24 saatte Emlak Konut’un internet sitesini 500 bini aşkın kişi ziyaret etti, 5 bin kişi telefonla bilgi aldı, 5 bin talep formu dolduruldu. Ulaşılabilir fiyatlı evler ilk günden sahibini buldu. Peki konut kampanyasından nasıl faydalanılır? Konut kampanyasına dahil olan firmalar hangileri? İşte konut kampanyasına dair detaylar...

Konutta tarihi kampanya önceki gün açıklandı. 100 bin konutluk 'Türkiye için kazanç vakit' kampanyasında önemli avantajlar sunuluyor. 2 ay süreyle yaklaşık 400 projede 10 yıl vadede faiz 0.98 olarak belirlendi. Peşinatı yüzde 10'a çeken firmalar liste fiyatı üzerinden yüzde 10 indirim de yaptı. Peşinatı döviz ya da altın bozdurarak ödemek isteyenlere de garanti verildi. Eğer kur yükselirse vatandaşın zararı karşılanacak. Tüm bu avantajlar aynı anda devreye girince konut alıcısı satış ofislerine yöneldi.
TELEFONLAR KİLİTLENDİ
Kampanyanın Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum tarafından açıklanmasından sonra vatandaş hızlı aksiyon aldı. Kampanyaya öncülük eden ve 33 projede 12 bin konutla yer alan Emlak Konut GYO en yoğun talebi gören şirket oldu. İnternet sitesi geçici süre hizmet veremedi, telefonlar kilitlendi. Şirket tarafından verilen bilgilere göre ilk 24 saatte 500 bin kişi internet sitesine giriş yaptı. 5 bin kişi telefonla bilgi alırken, 5 binden fazla da formala başvuru alındı. Özellikle uygun fiyatlı konutlarda ilk gün satış işlemi de gerçekleşti.

İLK GÜN EV SATTIK
İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER) Başkanı ve Teknik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım, da ilk gün yoğun ilgiyle karşılaştıklarını söyledi. Şirket telefonlarının kilitlendiğini belirten Durbakayım, "Telefonda bekleme süreleri 25 dakikaya ulaştı. Satış ofislerimizde trafik arttı. Sektörde yer yerinden oynadı diyebiliriz. Hatta ilk gün Denizli'den 3 ev satışımız da oldu. Şimdi bu ilginin kar topu gibi büyümesini bekliyoruz. Bankalar ve kamu da desteklerse uzun süreli bir hareketlilik yaşanır" dedi.
ANADOLU'DAN TALEP
Ev almak isteyen vatandaşın yanında kampanyaya katılmak isteyen firmalar da olduğunu belirten Durbakayım, "Bu bir konut kampanyası değil, milli birlik kampanyası. Bizi Malatya'dan Urfa'dan arayan inşaat firmaları var. Anadolu firmalarının ellerinde az konut olsa da 'biz de varız' diyorlar. Derneğe üye olmak ve kampanyaya katılmak istiyorlar. Bu birlik beraberlik, herkesin elini taşın altına koyması önemli bir gelişme" dedi.

'ŞİMDİ TAM ZAMANI'
Kampanya ile konut alıcısı için önemli bir fırsat yaratıldığını belirten Dap Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, "Şu dönem konut almanın tam vakti. Bu kampanya ile ev almanın cazibesi daha da artmış durumda. İnsanlara sadece oturumluk değil, aynı zamanda yatırımlık önemli bir fırsat sunuluyor. Kampanyanın etkisiyle internet üzerinden form ve telefonla bilgi alanların sayısı ciddi derecede arttı. Bu bize bekleyen talebin hareketlendiğini söylüyor. İlk aşamada oluşan bu hareketliliğin satışa hızla dönüşeceğini düşünüyoruz" dedi.

1 GÜNDE 1 AYLIK TALEP
Hürriyet'in haberine göre Nef Yönetim Kurulu Başkanı Erden Timur bu kampanyayla 10 yıl vade ile 500 bin liralık bir ev alan vatandaşın 600 bin lira avantajlı olduğunu dile getirdi. Bu avantajı göre alıcıların satış ofislerine yöneldiğini belirten Timur, "Hem çağrı merkezimize, hem de datış ofislerimize ilk günden ilgi arttı. Sadece bir günde mayıs ayındaki çağrı ve form adetlerimizin üzerine çıktık. Kampanya hafta boyunca da etkisini ve canlılığını hissettirmeye devam edecek" dedi. Seha Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Saylık, İstanbul Başakşehir'deki projelerinde ilk günden yoğun ilgi olduğunu belirtti. Saylık, "Normalde hafta içi satış ofisleri çok hareketli olmaz ama bizde şu an hem yerli hem yabancı vatandaşların ilgisi söz konusu. Yabancılar ikinci evlerine, yerliler ilk evlerine bakmak için fiyat soruyorlar. Çağrı merkezimizde de olağanüstü bir hareketlilik var" dedi.
Kampanyaya dahil Emlak Konut GYO projeleri şunlar: Avrupark Hayat, Büyükyalı, Cer İstanbul, Ebruli Ispartakule, Evora Denizli, Evvel İstanbul, Karat 34, Koordinat Çayyolu, Köy, Merkez Ankara, Nidapark İstinye, Nidapark Kayaşehir, Nidapark Küçükyalı, Ofis Karat Bakırköy, Semt Bahçekent, Tem 34, Temaşehir, Tual Adalar, Tual Bahçekent, Validebağ Konakları, Yeniköy Konakları İstanbul, Başkent Emlak Konutları, Gebze Emlak Konutları, Körfezkent Çarşı, Kuzey Yakası, Niğde Emlak Konutları, Nevşehir Emlak Konutları, Esenler Emlak Konutları, Avangart, Avrupa Konutları Başakşehir, Avrupark, İdealist Cadde ve Sofa Loca.
KONUT KAMPANYASINA DAHİL OLAN FİRMALAR HANGİLERİ?
Kampanyaya katılan inşaat firmaları ise şöyle: Teknik Yapı, Sur Yapı, Tahincioğlu, Dap Yapı, Nef, Artaş İnşaat, Kuzu, EYG Grup, Pasifik İnşaat, Demir İnşaat, Babacan İnşaat, Ege Yapı, Oyak İnşaat, Özak GYO, Fuzul İnşaat, Şua İnşaat, Roya İnşaat, Sıtar İnşaat, Aslan Yapı, Torkam İnşaat, Yeni Yapı, İdealist GYO, İnsay Yapı, Mint Yapı, DKY İnşaat, Yiğit Grup, Fer Yapı, Garanti Koza, Solid, Arıkan Yapı, Aşçıoğlu İnşaat, Bay İnşaat, Bayraktar İnşaat, Baysaş İnşaat, Beyaz İnşaat, Dekar Yapı, Demirli İnşaat, Doğa Şehircilik, Erkanlı Yapı, Gedizler Yapı, Güral İnşaat, Gürsoy İnşaat, Habitat İnşaat, Halzdız İnşaat, Hasanoğlu İnşaat, K Yapı, Keleşoğlu İnşaat, Merttaş Yapı, Nida İnşaat, Nuhoğlu İnşaat, Ofton İnşaat, Özyurtlar İnşaat, Saral Yapı, Seba İnşaat, Soyak Yapı, Şua İnşaat.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.