Müslüm Gürses'in hayatını anlatan Müslüm filmini kaç kişi izledi?

Arabesk müziğin önemli sanatçılarından Müslüm Gürses'in hayatını anlatan Müslüm filminin ne kadar izleneceği merak ediliyordu. Projenin başlamasından itibaren merak beklenen Müslüm filminin vizyona girmesinin ardından salonlar doldu taştı. Peki Müslüm Gürses'in hayatını anlatan Müslüm filmi ne kadar izlendi? Müslüm filmini kaç kişi izledi? İşte detaylar...

2013 yılının 3 Mart'ında hayatını kaybeden arabesk müziğin Müslüm Babası Müslüm Gürses'in hayatını anlatan 'Müslüm' filmi vizyona girmeden evvel çok konuşulmuştu. Herkesin dört gözle beklediği film, yılın ön satış rekorunu kırmıştı. Peki yılın merakla beklenen filmi olan Müslüm filmini kaç kişi izledi? İşte detaylar...

VİZYONA YARIM MİLYON İLE GİRDİ

26 Ekim'de vizyona giren 'Müslüm' filmine ilgi büyük oldu. Filmi üç günde 600.141 kişi tarafından izlendi.

Mart 2013 tarihinde hayatını kaybeden arabesk müziğin usta ismi Müslüm Gürses'in hayatını anlatan 'Müslüm' filmi, 26 Ekim'de seyircisiyle buluştu. 26 Ekim'de vizyona giren filmi üç günde 600.141 kişi izledi.

SEANSLAR DOLDU

Acının, mutluluğunun yanında bir aşk hikayesi izleyen seyirciler, filmi izlerken duygu dolu anlar yaşadı. Vizyona daha bir gün önce giren 'Müslüm' filmi, ilk günden salonları doldurmayı başardı. Biletleme sektörünün önemli firmalarının yetkilileri, 26 Ekim cuma günü seansların dolduğunu, gece saatlerine ek seansların açıldığını ifade etti.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.