BİM 1 Ocak'ta saat kaçta açılıyor? BİM 1 Ocak 2020'de açık mı? İşte BİM çalışma saatleri

BİM 1 Ocak 2020'de açık mı? Sorusu arama motorunda yoğun olarak araştırılmaya başladı. 1 Ocak resmi tatiller arasında bulunuyor. Bu yüzden pek çok yer kapalı olacak. Bim mağazaları bütün ülke genelinde sabah saat 09:00'da açılıyor ve akşam saat 21:00'de kapanıyor. BİM mağazalara giderek alışveriş yapmak isteyenler BİM 1 Ocak'ta kaçta açılıyor? Sorusuna yanıt arıyor. Faaliyetlerine 1995 senesinde 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. Ana ilkesi, temel besin ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.

BİM 1 Ocak 2020'de açık mı? Sorusu vatandaşlar tarafından merak ediliyor. Bilindiği gibi hastaneler, kamu kurumları, PTT ve bankalar kapalı olacak. Market ihtiyacını gidermek isteyen vatandaşlar ise yarın 11.00'de BİM'e gidebilirler. Bu bağlamda BİM sabah kapalı olacak. Normalde
BİM market çalışma saatleri: sabah 09:00 saatinde açılıyor akşam 21:00 da kapanıyor. Öğlen arası tatili gibi farkları bulunmayan market bu saatleri içerisinde (Cuma ünü hariç) tamamen açıktır.

DETAYLAR İÇİN BİR SONRAKİ SAYFAYI TIKLAYINIZ

BİM 1 OCAK'TA KAÇTA AÇILIYOR?

BİM marketleri 1 Ocak 2020 Çarşamba günü saat 11:00'de hizmete açılacak.

BİM SAAT KAÇTA AÇILIP KAPANIYOR?

BİM market çalışma saatleri: sabah 09:00 saatinde açılıyor akşam 21:00 da kapanıyor. Öğlen arası tatili gibi farkları bulunmayan market bu saatleri içerisinde (Cuma ünü hariç) tamamen açıktır.

Personelleri gün içerisinde 8 saatlik roatasyonlarla 3 vardiya yapan market çalışanları için çalışma saatinin bu iki tam saat aralığında olmadığı biliniyor.

BİM CUMA SAATİNDE KAPALI OLUYOR

BİM market çalışma saatlerinin sabah açılış ve akşam kapanış saatlerine ak olarak Cuma günler de Cuma saatinde kapalı olduğu biliniyor. Örneğin bu hafta 13:15'te cuma ezanı okunuyorsa 12:15 ile 14:00 arası BİM şubelerinin kapalı olduğunu görebilirsiniz. Cuma günü hangi saatte kapalı olduğunu tespit etmek için de namaz vakitlerine bakmanız yeterli olacaktır.

BİM HAKKINDA

Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. ana ilkesi, temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılmasıdır.

Yüksek indirim (hard-discount) modelinin Türkiye'deki ilk temsilcisi olan BİM, portföyünü yaklaşık 700 ürünle sınırlı tutmakta ve çok sayıda özel markalı ürüne sahip olmayı hedeflemektedir.

BİM, mağaza sayısı ve cirosunu istikrarlı bir biçimde artırma politikasını 2018 yılında da sürdürmüştür; Yıl içinde üç yeni bölge merkezinin yanısıra 598 (+20 FİLE) yeni mağaza açarak mağaza sayısında yaklaşık %10 oranında büyüme kaydeden BİM, 2018 yıl sonu itibariyle Türkiye'de 6.672 (FİLE ile 6.736) mağaza sayısına ulaşmıştır. BİM, gelişimini, kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden vazgeçmeksizin, etkin maliyet yönetimi politikasıyla sürdürmektedir.

Uluslararası bir şirket olma vizyonuyla hareket eden BİM yeni ülkelere açılmakla ilgili çalışmalarına devam etmektedir. BİM 2018 yılında 60 yeni mağaza açarak 442 mağazaya ulaştığı Fas operasyonlarını tüm hızıyla sürdürmektedir. 2018 yılında Mısır'da 35 yeni mağaza açan BİM kısa süre içinde bu ülkede 300 mağazaya ulaşmıştır. BİM, başta müşterileri ve tedarikçileri olmak üzere tüm paydaşlarıyla kurduğu güvene dayalı ilişkiler ve çalışanlarının kusursuz hizmet anlayışıyla faaliyetlerine devam etmektedir.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.