14 Şubat Sevgililer Günü piyasaları hareketlendirdi: Çiçek, takı, giyim, kozmetik ve teknoloji sektörlerine talep var

Bu yıl pazar gününe denk gelen 14 Şubat, piyasaya hareket getirdi. Sevdiklerine hediye almak isteyenler için kampanyalar hız kazandı. Çiçek, takı, giyim, kozmetik ve teknoloji öne çıkan sektörler arasında...

14 Şubat Sevgililer Günü için geri sayım başladı. Aldığı hediye ile sevdiklerini sevindirmek isteyenler pek çok sektörü hareketlendirdi, cirolar arttı. Hareketliliğin bu hafta daha da artması beklenirken; harcamalarda çiçek, takı, giyim, kozmetik, teknoloji gibi sektörler öne çıkıyor. Alışveriş yapmak isteyenlerin imdadına indirimler, kampanyalar yetişiyor. 14 Şubat'ın pazar gününe denk gelmesi nedeniyle kutlamalar evde yapılacak. Pandemi nedeniyle sadece mağazalar değil, e-ticaret de hareketlenecek. Sevgililer Günü alışverişlerinin e-ticarete yüzde 30 katkı sağlaması bekleniyor.
ÇİÇEKÇİYE MESAİ AYARI
Çiçek satışı yapan işyerleri için 'Sevgililer Günü' ayarlaması yapıldı. İçişleri Bakanlığı'nın genelgesine göre; çiçekçiler, 12 Şubat 20.00-00.00 arasında evlere servis, 13-14 Şubat 10.00- 17.00 arasında işyerinden ve evlere servis, 17.00-00.00 arasında ise sadece evlere servis şeklinde hizmet verebilecek.
İNDİRİM RÜZGARI
Markalar özel kampanyalar hazırladı. İndirimler, özel fiyatlar, hediye fırsatlarıyla alışveriş yapmak kolaylaşıyor. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.