Doğru klima seçimi için dikkat edilmesi gerekenler

Sıcak havalarla birlikte klima talebi de adeta patlama yaptı. Doğru klima seçimi için dikkat edilmesi gereken noktalar bulunuyor. İşte tüm detaylar...

Sıcak havalarla birlikte klima satışları arttı. Fiyatlar 3 bin 500 ile 18 bin lira arasında değişirken; MediaMarkt, klima almak isteyenlerin dikkat etmesi gereken noktaları şöyle sıraladı:
● İlk olarak kullanılacak odanın büyüklüğünü dikkate alın.
● Odanın güney ya da kuzey cephesine bakıp bakmadığı da klima seçerken göz önünde tutulmalı.
● Klimalar 3'e ayrılıyor. Kullanılacak alana ve ihtiyaca göre seçim yapılmalı. Örneğin; duvar tipi klimalar gerek soğutma gerek ısıtma açısından en yaygın kullanılan klima tipi. Ancak kimi yerlerde dış ünite kullanılamadığı için mobil klima tercih ediliyor. Salon tipi klimalar ise yüksek kapasitesi ve elektrik bağlantıları nedeniyle çoğunlukla işyerleri, fabrikalar, hastaneler gibi yerlerde kullanılıyor.
● Enerji sınıfı ve modlar da dikkat edilmesi gereken noktalar. Klimalar en tasarruflulara göre A+++, A++, A+, A olarak 4 enerji sınıfına ayrılıyor. Enerji sınıfının yanı sıra inverter özelliğine sahip olması ortamın istenen sıcaklık seviyesine geldiğinde düşük enerji seviyesiyle çalışmasını sağlıyor. GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.