Pandemiyle mücadele eden hastanelerin başhekimleri vaka sayılarındaki 'aşı' detayına dikkat çekti

Covid-19 salgında vaka sayıları yeniden artışa geçti. Uzmanlar, hastaların yüzde 98’inin aşısız olduğuna dikkat çekti. Vaka sayısı yeniden 22 bin 161'e yükseldi. Pandemiyle mücadele eden hastanelerin başhekimleri son durumu şöyle değerlendirdi...

Coronavirüs, tedbirsizlikten beslendi. Vaka sayısı yeniden 22 bin 161'e yükseldi. Pandemiyle mücadele eden hastanelerin başhekimleri son durumu şöyle değerlendirdi:

Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Gökhan Tolga Adaş: Yoğun bakımda yatan hasta sayımız 32. Bunların arasında aşı takvimini tamamlamış hiç kimse yok.

Sancaktepe Şehit Prof. Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Nurettin Yiyit: Yatanlarda en büyük grup aşı olmamış gençlerimiz...

Başakşehir Çam ve Sakura Şehir Hastanesi Başhekimi Dr. Öğr. Üyesi İdris Kurtuluş: Yoğun bakımda yatan hastaların yüzde 2'si aşılı ama yüzde 98'i aşısız hastalardan oluşuyor.

NOTLAR
İSRAİL'DE 60 yaş üzeri vatandaşlara 3'üncü doz aşılama başlıyor.
AVUSTRALYA'NIN Sidney kentinde COVİD-19 yasaklarının denetimi için asker sokağa indi.
MACARİSTAN'DA sağlık personeline aşı zorunlu hale geldi.
AMERİKA'DA aşı karşıtlığına karşı teşvik paketi gündeme geldi. ABD Başkan Joe Biden, "Aşı olanlara 100 dolar verilsin" dedi.
ABD Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezleri, Delta varyantının su çiçeği kadar bulaşıcı olduğunu söyledi.

DİLAN KAYA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.