Müşteri döven telefoncu konuştu: Küfürlü konuştu, bugün olsa yine yaparım

Antalya'da çalıştığı cep telefonu tamir dükkanında, bozulan cep telefonunu tamir ettirmek isteyen Ramazan Yılmaz’ı çıkan tartışmada darbettiği öne sürülen Ferhat Eren, kendisini savundu. Eren, “Kayda girmeden önce eşimin, arkadaşlarımın, müşterilerin yanında sinkaflı konuştu. Yaptığımdan pişman değilim. Bugün olsa yine yaparım" sözlerini sarf etti. Haberin detayları...

Olay, 13 Ekim'de Muratpaşa ilçesi Üçgen Mahallesi'ndeki cep telefonu tamiri yapan dükkanda yaşandı. Ramazan Yılmaz, arızalanan cep telefonunu kurye aracılığıyla tamirciye gönderdi. Tamiri yapılan telefon 15 gün sonra yeniden arızalandı. Bu kez Yılmaz, kendisi tamirciye giderek telefonunu bıraktı. Daha sonra telefonunun tamir edildiği belirtilerek kuryeyle Yılmaz'ın evine gönderildi. Arızanın giderilmediğini, telefonunun tamamen kullanılmaz hale geldiğini iddia eden Yılmaz, iş yerini arayarak mağduriyetinin giderilmesini istedi. Telefonda Yılmaz ile iş yeri çalışanı Ferhat Eren arasında tartışma çıktı. Eren'in kendisine hakaret ettiğini öne süren Yılmaz, tamir dükkanına gitti. Yılmaz, burada Eren'in saldırısına uğradığını belirtti.
Ramazan Yılmaz, avukatı aracılığıyla Antalya Cumhuriyet Başsavcılığı'na, 'kasten yaralama', 'dolandırıcılık' ve 'hakaret' iddiasıyla suç duyurusunda bulundu. Yılmaz, saldırı anı görüntülerini, darp raporu ve sosyal medyada hakkında yapılan hakaret mesajlarını da delil olarak sundu.

Yılmaz'ın çektiği görüntülerde dükkana girişi, içerideki kişiye hitaben, "Selamünaleyküm. Bu şahıs Ferhat Eren, bana telefonda küfreden" dedikten sonra saldırıya uğraması yer alıyor.

"TAHRİK ETTİ"

Olayla ilgili haberin yayınlanmasının ardından konuşan telefon tamircisi Ferhat Eren, yaşananların telefon tamiriyle alakası olmadığını belirterek, "Temmuz ayında yaşanan bir olaydan kaynaklı. Daha önce şahsın telefonuna bir işlem yaptık. O da bizi Tüketici Hakem Heyeti ile mahkemeye verdi. Buralardan takipsizlik çıktı. Telefonla arayıp bana ağza alınmayacak sinkaflı küfürler etmeye başladı. Bana 'bekle orada geliyorum' dedi. Ben de 'inşallah gelirsin' dedim. Elinde telefon vardı. Sokakta telefon kaydına girmeden önce küfürler etti. Sonrasında kayda girerek iş yerinden içeri girdi" dedi.

Ramazan Yılmaz, içeri girince elindeki telefona tekme attığını sözlerine ekleyen Ferhat Eren, konuşmasını şöyle sürdürdü:

"Yalan yok. Elindeki telefona tekme attım. Vurdum. Bugün olsa bir daha yaparım. Çünkü, o gün burada benim eşim, çalışanlar ve müşteriler vardı. Olay öncesinde beni tahrik etmek için elinden geleni yaptı. Kayıttan önce küfretmesi mi? Telefonla kayıt alması mı? Müşterilerimin yanında 'dolandırıcı firma' gibi kelimeler kullanması mı? Ben yaptığımdan pişman değilim. Bugün olsa yine yaparım. Tamamen tahrik etti. Bu kişinin ruh sağlığı da yerinde değil."

"PARASINI İADE ETTİK"

Telefon tamiriyle ilgili de bilgi veren Ferhat Eren, "Bu kişi, Temmuz ayında şarj soketi değişimi için geldi. Yaptık ve ücretini aldık. Tamirden 20 gün sonra bu kişi yazılım sorunundan dolayı yine bize geldi. Soketle alakasız bir durumdu. O sorunu da çözdük. Bir gün sonra yine aynı sorunla geldi. Yine yaptım. Bir kez daha aradığında 'gel paranı iade edeyim, bu telefonun ana kartında kronik bir sıkıntı var tamir olmaz' dedim. O da gelip ücretini aldı. O günden sonra davalar açmaya başladı" diye konuştu.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.