Korona son tablo! Sağlık Bakanlığı 25 Nisan 2022 koronavirüs vaka, vefat ve aşı tablosunu paylaştı

Koronavirüs 25 Nisan tablosu... Sağlık Bakanlığı 25 Nisan 2022 tarihli koronavirüs vaka, vefat ve aşı tablosunu paylaştı. Sağlık Bakanlığı'nın açıkladığı 'Günlük Kovid- 19 Tablosu' verilerine göre; son 24 saatte yapılan 134 bin 346 testte 2 bin 604 vaka tespit edildi.

Sağlık Bakanlığı 25 Nisan 2022 tarihli koronavirüs vaka, vefat ve aşı sayılarını içeren son tabloyu paylaştı.

Sağlık Bakanlığı'nın açıkladığı 'Günlük Kovid- 19 Tablosu' verilerine göre; son 24 saatte yapılan 134 bin 346 testte 2 bin 604 vaka tespit edildi.

Koronavirüs nedeniyle 15 kişi hayatını kaybederken, 18 bin 573 kişinin de tedavisi ve karantinası sona erdi. 18 yaş ve üzeri nüfusun aşılanması verilerinde 1'inci doz Türkiye ortalaması yüzde 93,14, 2'nci doz ortalaması yüzde 85,43 olarak belirlendi. Ayrıca 1'inci dozda 57 milyon 813 bin 302, 2'nci dozda 53 milyon 27 bin 406 ve 3'üncü dozda 27 milyon 735 bin 204 olmak üzere 147 milyon 441 bin 608 aşı uygulandı.
En az 2 doz aşı olan kişi sayısı en yüksek iller; Osmaniye, Ordu, Amasya, Muğla, Kırklareli, Çanakkale, Eskişehir, Balıkesir, Manisa ve Zonguldak olurken, 2 doz aşı yapılan kişi sayısı en düşük iller ise Şanlıurfa, Batman, Siirt, Diyarbakır, Bingöl, Muş, Mardin, Bitlis, Ağrı ve Elazığ oldu.

24 NİSAN KORONAVİRÜS TABLOSU

23 NİSAN 2022 KORONAVİRÜS TABLOSU

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.