Akbank kredi kartı olanlar bu sabah Akbank kredi kartlarından iki defa çekim yapıldığını gördü. Binlerce müşteri Akbank müşteri hizmetlerinden destek almaya çalışıyor. Sosyal medyada yer alan bilgilere göre; kurumun kredi kartlarında yanlış bakiye gösterimi gibi problemler söz konusu. Hal böyleyken ise "Akbank uygulaması çöktü mü, sorun mu var, ne zaman düzelecek, müşteri hizmetlerine nasıl bağlanır?" soruları yanıt aramaya başladı. Akbank çöktü mü sistem arızası mı var sorusunun yanıtı ise kurumdan geldi. Konuyla ilgili çalışmalar yapıldığı kaydedildi. Akbank'tan en son yapılan açıklamada konuyla ilgili bilgi paylaşıldı! İşte detaylar...
AKBANK ÇÖKTÜ MÜ?
Türkiye'de milyonlarca müşterisi bulunan Akbank'ın mobil uygulaması ve internet bankacılığına girmeye çalışan kullanıcılar hatayla karşılaştı. 8 Ekim Cumartesi günü sabah saatlerinden itibaren başlayan sorun, kullanıcıları endişelendirdi. Akbank'tan konuya ilişkin açıklama gelip gelmediği merak konusu oldu.
Bazı Akbank müşterilerinin kredi kartı işlemlerinin ekstrelere mükerrer yansıması üzerine açıklama yapıldı.
Bankanın hacklenmediği, teknik aksaklık yaşandığı vurgulandı.
Bu sorunun giderilmesi için çalışmaların devam ettiği belirtildi.
Müşterilere de bu konuda bilgilendirme yapılmaya devam edildiği ifade edildi.
Banka tarafından sosyal medya üzerinden yapılan açıklama şöyle:
''Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın ek kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz.''
"KADEMELİ OLARAK ÇÖZÜLMEYE BAŞLANDI"
Bu açıklamanın ardından, Akbank Twitter hesabından son durumla ilgili bir paylaşım daha yapıldı.
Paylaşımda şu ifadeler yer aldı:
"Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz."
SON DAKİKA! AKBANK: SORUN ÇÖZÜLDÜ
Akbank, kredi kartı işlemlerine yansıyan aksaklıkların giderildiğini ve müşterilerin kredi kartlarının limit sorununun çözüldüğünü bildirdi.
Akbank kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına ilişkin üçüncü kez açıklamada bulundu.
Bankanın resmi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Bankamız kredi kartı işlemlerine yansıyan aksaklık giderilmiştir. Bu durumdan etkilenen müşterilerimizin kredi kartlarının limit sorunu çözülmüştür. Mükerrer kayıtlar düzeltilmektedir. Yaşanan olumsuz süreçten dolayı özür dileriz." denildi.
Banka, gün içerisinde konuya ilişkin iki kez açıklama yapmış, ikinci açıklamada, "Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan doları özür dileriz." ifadeleri kullanılmıştı.
444 25 25 - 0850 222 25 25'i arayarak Müşteri İletişim Merkezi'nden müşteri numaranız, kullanıcı kodunuz ve Akbank İnternet / Mobil şifreniz ile hizmet alabilir, Kurumsal Müşteri İletişim Merkezi ile şubeye gitmeden bankacılık işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Akbank sahibi kimdir?
Suzan Sabancı Dinçer 1965 yılında Erol Sabancı ve Belkıs Sabancı çiftinin kızı olarak dünyaya geldi. 28 Mart 2008 tarihinde Akbank Yönetim Kurulu Başkanlığı'na seçildi. Bu pozisyonundan önce Akbank Yönetim Kurulu'nda 11 yıl murahhas üye olarak görev yapmıştır.
1989 yılında Akbank'ta hazine bölüm başkanı olarak görev alan Dinçer, 1994'de Akbank'ta hazineden sorumlu genel müdür yardımcılığına atandı. 1997 yılında fon yönetimi ve uluslararası ilişkilerden sorumlu murahhas üye, 2000 yılında ise tüm konulardan sorumlu murahhas üye olarak yönetim kuruluna getirildi. 27 Mart 2015 tarihinde Sabancı Holding Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi.
Dinçer, lisans öğrenimini İngiltere'deki Richmond Üniversitesi'nde finans ve uluslararası pazarlama üzerine yaptı. Ayrıca ABD'de Boston Üniversitesi'nden işletme dalında lisans üstü (MBA) dereceye sahiptir.