Türkiye’nin en fazla ağaç diken grubu Kalyon Holding, geleceğe nefes oluyor

Kalyon Holding geçtiğimiz gün açılışı gerçekleşen Assos ve Troya tünellerinde “Geleceğe nefes oluyoruz” ilkesiyle bölgeye 50 bin fidan dikecek. Ayvacık-Küçükkuyu bölgesinde yıl sonuna kadar dikeceği bu fidanlarla birlikte Kalyon, Holding ve grup şirketleriyle toplam 10 milyon 317 bin 420 ağacı ülkeye kazandırarak Türkiye’nin en fazla ağaç diken grubu oldu.

Faaliyet gösterdiği her alanda odağına toplumsal faydayı alarak, temiz enerji yatırımıyla çevre dostu, doğanın tüm canlılarına saygılı bir çalışma modeli içinde olan Kalyon Holding, sürdürülebilirlik planı kapsamında, inşaatını üstlendiği Assos ve Troya tünellerinin açılışıyla eş zamanlı olarak Ayvacık-Küçükkuyu alanına 50 bin fidan dikimi gerçekleştirerek, bölge habitatına destek sağlıyor.

BÖLGEYE UYGUN FİDANLAR TERCİH EDİLDİ
Çanakkale'yi İzmir ve Balıkesir'e bağlayan ve yaklaşık 50 dakikada kat edilebilen 24 kilometrelik Kazdağları rampalarının 5 dakikada geçilmesini sağlayacak olan Troya ve Assos tünelleri 11 Ekim 2022 itibariyle hizmete girdi.

Ayvacık-Küçükkuyu yolu üzerindeki Assos ve Troya tünellerinin tamamlanmasının ardından Assos Tüneli ile Küçükkuyu arasındaki 12,15 kilometrelik mesafe 2,52 kilometre azalarak 9,63 kilometreye düşürülürken; sürüş konforunu artıracak ve sürüş süresini 50 dakikadan 5 dakikaya düşürecek bölünmüş otoyol ile Kazdağı rampaları, daha konforlu bir hale getirildi.

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.