Caretta caretta 'Tuba' 8 milyona yakın izlendi

Yaralı bulunan caretta Tuba, tedavi edildi. 2019’da uydu takip cihazı takılarak denize salıverildi. O günden beri tam 19 bin 500 kilometre yüzdü, İyon Denizi’ne kadar gitti. Yolculuğu 7 milyon 768 bin kişi tarafından izlendi. Titanic, Hızlı ve Öfkeli ile Avatar filmlerini bile geçti.

Uydu takip cihazı takılan caretta caretta, 3 yılı aşkın sürede binlerce kilometre yol kat etti. Rotası, milyonlarca kez izlendi. Yürekleri ısıtan haberin adresi Muğla'nın Ortaca İlçesi'ydi. Deniz Kaplumbağası Araştırma Kurtarma Rehabilitasyon Merkezi (DEKAMER), 2019'da yaralı buldukları caretta caretta türü deniz kaplumbağasına 'Tuba' adını verdi. 25-30 yaşlarında olduğu tahmin edilen dişi caretta caretta, tedavi edildi. Ardından uydu takip cihazı takılarak 28 Ağustos 2019'da İztuzu Plajı'ndan denize salıverildi. O günden bu yana Tuba bir ilki gerçekleştirdi! Tam 19 bin 500 kilometre yol gitti! İyon Denizi açıklarında dolaşan Tuba'nın rotası bugüne kadar 7 milyon 768 bin kişi tarafından izlendi! DEKAMER Müdürü Prof. Dr. Yakup Kaska, "Tuba, Türkiye'de ve dünyada uzun rehabilitasyon süreci sonunda izlenen kaplumbağalar arsında yerini aldı" dedi.

Tuba, 2019'dan bu yana 19 bin kilometreden fazla yol gitti. İyon Denizi'nde görüntülendi.

Gişe rekoru kıran Avatar filmi bile sadece 2 milyon 500 bin kişi tarafından izlendi.

Titanic filmi bile 3 milyon izlenmeyle Tuba'yı geçemedi.

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.