İzmir'de korkunç cinayet! Cesetleri sığdırabilmek için 100 parçaya...

İzmir’de bir evdeki derin dondurucu ve buzdolabında Türkmen Gülkamar Hanimova, kızları Leyla ve Laçin Geldiyazova ile Laçin’in sevgilisi Ruslan Kerimov’un cesedi çıktı. Katilin Hanimova’nın erkek arkadaşı S.M. olduğu, cesetleri sığdırabilmek için 100 parçaya ayırdığı ortaya çıktı!

Türkiye'nin konuştuğu vahşet Bayraklı'daki iki katlı evde yaşandı. Önceki gün yapılan ihbar üzerine eve giden polis ekipleri, Türkmenistan uyruklu hasta ve çocuk bakıcısı Gülkamar Hanimova, kızları Leyla Geldiyazova ve Laçin Geldiyazova'nın derin dondurucuda, Laçin'in erkek arkadaşı Ruslan Kerimov'un ise buzdolabında cesediyle karşılaştı.

Gülkamar Hanimova'nın erkek arkadaşı S.M. olduğu belirlenen soğukkanlı katilin, ilaçlı bir içecekle kurbanlarını uyuttuğu, ardından derin dondurucu ve buzdolabına sığdırabilmek için cesetleri 100 parçaya ayırdığı ve poşetlere koyduğu anlaşıldı. Gülkamar Hanimova, kızlarının öldürüldükleri evde haftada bir gün, diğer günlerde ise çalıştıkları evlerde kaldıkları ortaya çıktı.

KATİL ARANIYOR
Komşu Ramazan Yüksel (58), "Katil, birkaç gün önce çevredeki esnafa nereden derin dondurucu alabileceğini sormuş. Tedirginiz" dedi. Parçaların kime ait olduğunun DNA testi sonucu belirleneceği vurgulandı. Polis ekipleri, yurt dışına kaçtığı değerlendirilen 55-60 yaşlarındaki katil S.M.'yi bulmak için çalışma başlattı.
Ceyhan TORLAK

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.