İstanbul'da tatil sonrası trafik yoğunluğu! | YOL DURUMU

İstanbul'un trafik çilesi bitmiyor. 9 günlük Kurban Bayramı tatili sonrası haftanın ilk iş gününde trafikte yoğunluk oluştu. Araçlar güçlükle ilerlerken yoğunluk yüzde 50'lere dayandı. Öte yandan Kurban Bayramı tatilinin sona ermesiyle milyonlar dün dönüşe geçti. Havada karada, trafik kilitlendi. İşte detaylar...

İstanbul'un trafik çilesi kaldığı yerden devam ediyor.

TATİL SONRASI KALDIĞI YERDEN DEVAM!
9 günlük Kurban Bayramı tatili sonrası haftanın ilk iş gününde İstanbul'un bazı noktalarında trafik yoğunluğu oluştu.

YÜZDE 50'LERE DAYANDI
İBB Cep trafik uygulamasında saat 08.50 itibariyle trafik yüzde 45 olarak ölçüldü.

Özellikle Cevizlibağ Edirne istikametinde araçlar güçlükle ilerledi. Toplu ulaşımda da yoğunluk oluştu. Duraklar ve otobüsler doldu.

GİDERKEN DE DÖNERKEN DE AYNI MANZARA
Öte yandan Kurban Bayramı tatilinin sona ermesiyle milyonlar dün dönüşe geçti. Havada karada, trafik kilitlendi. İstanbul'un girişinde ise kilometrelerce uzunlukta kuyruklar meydana geldi...

HAVADA DA YER KALMADI
Uçak, otobüs ve trenlerde yer kalmadı. Firmalar ek seferler açtı. Özel aracıyla yola düşenler ise saatlerce trafikte kaldı.

Türkİye genelindeki havalimanlarında ise rekor kırıldı. Antalya Havalimanı, 22 Haziran'da yılın en yüksek uçuş ve yolcu sayısına ulaştı: 199 bin 751 yolcu ve 1175 uçuş...

TAKVİM UYGULAMASINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.