Zeka testi: Resimdeki kabak nerede? 248 kişiden sadece 3'ü başarıya ulaştı

Son dönemlerde sosyal medyada ve internet sitelerinde viral olan zeka testlerine bir yenisi daha eklendi. Ünlü tasarımcı Gergely Dudas, yani Dudolf, tarafından hazırlanan ve tırtılların içinde gizlenmiş bir kabak bulmayı gerektiren görsel zeka testi, kullanıcılar arasında büyük ilgi görüyor. Peki, siz bu testte kabağı 10 saniyede bulabilecek misiniz?

Dudas'ın son tasarımı, renkli ve detaylı çizimleriyle dikkat çekiyor. Görselde yer alan çok sayıda tırtılın arasında gizlenmiş olan kabak, kullanıcılara hem görsel zekalarını test etme şansı veriyor hem de eğlenceli dakikalar yaşatıyor. Bu zeka testinde, kabak 10 saniye içinde bulunabiliyor.

IQ SEVİYESİ VE GÖRSEL ALGI

Bu görsel bulmacayı çözenlerin son derece yüksek bir IQ seviyesine sahip olduğu iddia ediliyor.

Ancak gerçekte bu tür testler farklı algılama ve dikkat becerilerini ölçmek için kullanılıyor. Bu nedenle, kabak bulma süreniz IQ seviyenizle doğrudan ilişkili olmayabilir.

Sosyal medya kullanıcıları buldukları sonuçları arkadaşlarıyla paylaşarak hem eğlenceli vakit geçiriyor hem de zeka testlerine olan ilgilerini ortaya koyuyorlar.

İŞTE KABAĞIN YERİ!

Biz de sizler için bu zorlu bulmacanın çözümünü paylaşıyoruz.

Tırtılların arasında ustalıkla gizlenmiş kabağı gösteren işaretlenmiş görseli aşağıda bulabilirsiniz. Hazır mısınız, bakalım kabağı bulabilecek misiniz?

GÜNÜN DİĞER HABERLERİ İÇİN TIKLAYIN
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.