Onur Özkan


20 Ağustos 2022, Cumartesi

Yanlışlar ve doğrular

MIDTSJÖ'nün sakatlığı sonrası Okan Buruk'un tercihi maç öncesi en çok merak ettiğim konuydu. 11'ler açıklandığında Emre Akbaba'yı gördüğümde, Galatasaray'ı çok zor bir 90 dakikanın beklediğini net bir şekilde anlamıştım. Burada asıl gariplik Okan Buruk'un bunu anlayamaması. Sanırım Emre Akbaba'ya kendisi bile bu kadar inanmamıştır.

Ancak Okan hoca ondan ısrarla bağlantı oyuncusu yapmak istiyor.

Hal böyle olunca sahaya 4-2-4 gibi dizilen Galatasaray takım görüntüsünden çok uzak kalıyor.

MERTENS DEĞİŞTİRDİ

İlk yarıda Galatasaray'ın öndeki 4'lüsüyle arkadaki 6'lısı iki ayrı takım gibiydi. 43'ü pas hatasından yapılan 62 top kaybı aslında yaşanan sıkıntının net göstergesiydi.

İkinci yarıda Mertens-Akbaba değişikliği takımın çehresini değiştirdi. Doğru kurgu, doğru oyunu getirdi.

Gomis'in harika golüyle de 3 puan geldi. Okan Buruk, Giresun yenilgisinden dersleri çıkaramadı.

Şimdi önünde ikinci bir ders var.

Eğer birkez daha yanlışları, doğrulara çeviremezse işler başka yöne doğru gider. Benden söylemesi.

DİĞER YAZILAR İLERİ
DİĞER
T.C. ELAZIĞ 2. AİLE MAHKEMESİ
Mehmet Ali Erbil'in oğlu Ali Sadi mankenlere taş çıkarıyor! Eski eşiyle paylaştı...
Zeka Testi: Kütüphanedeki baykuşlar arasındaki kedi nerede?
Fenerbahçe'den çılgın kadro! Tam 4 transfer
Konut alımına 500 bin TL destek müjdesi
Cuma namazı bugün saat kaçta, kaç rekat, farz mı?
Gram altın sağ gösterip, sol vurdu: 2025 sonu bu rakam bekleniyor
GÜNÜN MANŞETLERİ
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.