Haberler


TAYFUN ER

Akşam pazarı

Önümüzdeki sezon 40 maç oynayıp, Şampiyonlar Ligi'ne gideceksin. Çok önemli çünkü artık futbolda asıl para oradan geliyor. Şampiyonlar Ligi'nden para gelmediği sürece ileriye gitme şansın yok. Beşiktaş için ise bırakın ileri gitmeyi borçlarından biraz da olsun nefes alma imkânı… 40 maça karşı 2 maç oynayıp gidebilirsin ama gitmiyorsun.

Neden çünkü iki kötü transfer dışında asıl eksiğin olan forvete kimseyi almamışsın. Üstelik bu durumun aylar öncesinden belli.
Şimdi transfer yapacaksınız, çünkü herkes biliyor ki bu takım kötü. Kötünün üstüne bir de aynı şekilde 3 gol yiyen takımı hocanın izlemesi gelince facia oluyor.

Yıllardır diyoruz ki "akşam pazarı" kurnazlığından vaz geçin.
Malum semt pazarlarında, geç saatlerde satıcılar meyve ve sebzeyi geri taşımak yerine daha ucuza satar. Ne var ki transfer piyasası akşam pazarı değildir.

Üstelik en iyi olanlar seçilir ve size fiyatı değil ama kalitesi düşen oyuncular kalır.
Artık 2 maçta değil de 40 maçta başarılı olacak oyuncu almak zorundasınız. Üstelik rakibiniz PAOK da değil… Fenerbahçe'nin yeni kadrosuna bakınız… PAOK'tan daha zayıf takım mı? Keza G.Saray, Başakşehir vs.

Ne oldu şimdi tasarruf mu yaptınız? Bırakın sportif başarı mantığını ticari mantıkla uyuşuyor mu bu yaptığınız?
Beşiktaş son 3 sezonda da ilk yarıda kaybettiği puanlarla şampiyon olamadı. Nedeni de işte geç transfer, uyum sorunu vs. Kısacası akşam pazarı mantığı.

DİĞER YAZILAR İLERİ
DİĞER
MasterChef'in İtalyan şefi Danilo Zanna'nın oğlu Zeno Tibet kocaman oldu! Baba-oğul pazar pozuna beğeni yağdı!
İmparator İbrahim Tatlıses'ten Dilan Çıtak'a 'bakır' göndermesi
Avrupa basınında gündem Mourinho! "İkonik bir an"
Tarım Kredi’den dev fırsat Toz şeker, salça, peynir, zeytin indirimde!
G.Saray'da 2 kadro dışı! Buruk kararını verdi
Bond Üniversitesi keşfetti: Kilo vermenin en kolay yolu ortaya çıktı
Buzdolabına 1 metal kaşık ekleyin! Deneyen gözlerine inanamıyor
GÜNÜN MANŞETLERİ
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.