20 Mart 2012; Türkiye perakende sektörünün lideri BİM, GSM sektöründe BİMcell markası ile kolay anlaşılır ve fiyat avantajlı bir anlayışla hizmet vermeye başladı. BİMcell, GSM sektörüne sade, karmaşık paketler içermeyen ve avantajlı hizmetler sunmak amacıyla girdiğini açıkladı. BİMcell müşterileri uygun fiyatlı ve konuştukları kadar ödeyecekleri GSM hizmetinden faydalanacaklar.
BİMcell'in tek tarifesi olacak: İstediğin kadar konuş, 6 saniyesi 1 kuruş!
BİM İcra Kurulu Üyesi ve CFO'su Haluk Dortluoğlu konuyla ilgili olarak şunları söyledi:
"BİM kalite anlayışından ödün vermeden etkin maliyet yönetimi politikasıyla ve müşteri memnuniyetine odaklanarak faaliyetlerini sürdürüyor. Mobil iletişimin BİM'cesi sloganıyla GSM sektöründe fark ortaya koyacak bir hizmet sunmaya başladık. Hizmet anlayışımızla perakende sektöründe olduğu gibi, GSM hizmetleri alanında da herkesin ilgisini çekeceğimize inanıyorum. Müşterilerimizin kullanımı kolay, düşük fiyatlı ve kaliteli GSM hizmetimizi beğenerek kullanacaklarını düşünüyorum."
Konuşma, mesajlaşma ve internet bir arada
BİMcell, yalın ve basit, şeffaf, şartsız ve koşulsuz bir hizmet sunuyor. BİM'in GSM hizmeti aynı zamanda gizli fiyatlar olmaksızın, düşük fiyatla yüksek hizmet kalitesi sunmasıyla dikkat çekiyor. 'Mobil İletişimin BİM'cesi'nde kullanıcılar istedikleri kadar yükleme yapıyor ve 6 saniyesi 1 kuruştan yalnızca konuştukları kadar ödüyor. BİMcell, konuşmanın yanı sıra SMS ve internet paketleri de sunacak. Ama bu tarifelerde de temel mantık avantajlı fiyat ve yalınlık olacak.
Faaliyetlerine 1995 yılında 21 mağazayla başlayan BİM, 'temel gıda ve tüketim malzemelerinin mümkün olan en uygun fiyat ve en yüksek kaliteyle tüketiciye ulaştırılması' ana ilkesi doğrultusunda büyümeye devam ediyor. Yüksek indirim modelinin Türkiye'deki ilk temsilcisi olan BİM bugün Türkiye çapında 3.350 mağaza ile hizmet veriyor. Portföyünü yaklaşık 600 ürünle sınırlı tutan BİM, özel markalı ürünleri ile müşteri memnuniyetini sürekli artırıyor.