Kaskodan en büyük beklenti kaza sonrasında hızlı destek

Aksigorta, Türkiye genelinde 12 ilde 25-45 yaş aralığındaki 639 kişi üzerinde kaskoyla ilgili bir araştırma yaptırdı. Çıkan sonuçlara göre; tüketiciler, sigorta şirketlerinden en çok kaza sonrasında ihtiyacı olan desteğin hızlıca verilmesini istiyor

takvim.com.tr takvim.com.tr
Kaynak GAZETE
Giriş Tarihi :12 Ağustos 2015
Kaskodan en büyük beklenti kaza sonrasında hızlı destek
Aksigorta'nın Yöntem Araştırma şirketine yaptırdığı araştırmaya göre; tüketiciler kasko ürününde sigorta şirketlerinden en çok kaza anında ihtiyacı olan desteğin hızlıca verilmesini istiyor. 100 kişiden 43'ü hızlı desteği beklentilerinin başında sayarken, düşük sigorta primleri ve fiyatları beklentisi yüzde 40 oranla ikinci sırada yer alıyor.

ACENTALAR ÇOK ÖNEMLİ
Araştırmaya katılanların yüzde 23kaza/hasar durumunda yapılması gerekenler hakkında bilgilendirilmeyi beklerken; katılımcıların yüzde 20'si ise satış esnasında poliçe detaylarının iyi açıklanmasını gerekli buluyor. Kasko ürünüyle ilgili diğer beklentiler arasında yüzde 12 ile hasarsızlık durumunda yüksek oranda indirim yapılması, yüzde 10 ile hasarın tamamen ödenmesi yer alıyor. Araştırma sonuçlarını değerlendiren Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, tüketicilerin kaskodan beklentilerinin karşılanmasında, kasko ve zorunlu trafik sigortası konusunda bilincin yükseltilmesinde acentelerin hayati bir öneme sahip olduğunu söyledi.

HASARA 3.5 MİLYAR LİRA
Sigorta sektörünün trafik branşında 2014 yılında 3 milyar 527 milyon lira hasar ödediğini hatırlatan Aksigorta Genel Müdürü Gülen, sözlerine şöyle devam etti: "Toplumumuzda hâlâ trafik sigortası teminatlarının kasko teminatlarını da kapsadığı sanılıyor. Kasko, çoğu zaman da lüks görülüyor. Ancak kaskoda farklı teminatlar ve primlere sahip farklı ürün seçenekleri bulunuyor. Araç sahipleri, kendi ihtiyaçlarına en uygun kasko ürününü seçme şansına sahip."